بودجه فعلی شهرداری‌های گلستان پاسخگوی نیاز آنها نیست


بودجه فعلی شهرداری‌های گلستان پاسخگوی نیاز آنها نیست

گرگان - ایرنا - مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های گلستان گفت: بودجه 5 هزار و 700 میلیارد ریالی فعلی شهرداری‌های استان پاسخگوی نیاز آنها نیست و مدیران شهری برای اجرای طرح‌های عمرانی و حل مشکلات باید به دنبال درآمدهای جدید و پایدار باشند.

عیسی سالکی امروز چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان گلستان اظهار داشت: برخوردار نبودن از صنایع بزرگ و مادر، موجب وارد شدن آسیب به روند توسعه استان شده و آن را مختل کرده است.

وی افزود: بودجه امسال سازمان همیاری شهرداری های گلستان ۲۹۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۶۰ درصد آن محقق شده و تلاش می کنیم با جذب باقیمانده این اعتبار، برخی کمبودهای زیرساختی و ضروری شهرداری های استان را برطرف کنیم.

علیرضا رجنی رییس شورای اسلامی گلستان هم در این جلسه گفت: شهرداری های استان هر سال و با اضافه شدن بدهی ناشی از اجرای طرح های عمرانی و خدماتی بدهکارتر شده و به دلیل نداشتن درآمد پایدار مجبور به افزایش عوارض هستند که این کار فشار زیادی بر شهروندان وارد می کند.

تاج محمد اریس عضو دیگر شورای اسلامی گلستان نیز گفت: دستگاه های اجرایی باید با توجه بیشتر به شورای اسلامی استان، این نهاد را از حالت نمادین خارج کرده و از توانایی اعضای آن در تصمیم گیری های استانی استفاده کنند.

در پایان این جلسه و با حکم رییس شورای اسلامی گلستان، تاج محمد اریس به عنوان مسئول نظارت بر کمیسیون اصناف استان، عارف گرگانی به عنوان نماینده شورای گلستان در کارگروه بهداشت و محیط زیست، امیر قاسمی به عنوان مسوول کارگروه مسکن و شهرسازی و سمانه صداقتی به عنوان مشاور امور بانوان معرفی شدند.

بودجه فعلی شهرداری‌های گلستان پاسخگوی نیاز آنها نیست

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟