داوطلبان مجلس یازدهم از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند


داوطلبان مجلس یازدهم از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند

اندیمشک - ایرنا - فرماندار اندیمشک گفت: داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فقط مجاز به تبلیغ در موعد مقرر هستند و از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا پیمان جهانگیری عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری اندیمشک در فرمانداری افزود:تبلیغات تعدادی از داوطلبان در فضای مجازی غیرقانونی است و داوطلبان باید پایبند به اصول قانونی باشند.
وی بیان کرد: یک فهرست مربوط به تایید صلاحیت داوطلبان مجلس یازدهم از اندیمشک در فضای مجازی منتشر شد که انتشار آن غیرقانونی بود.
جهانگیری افزود: قانون ملاک و اولویت نخست است و داوطلبان با قانونمندی بستر مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند.
وی گفت: استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات هر داوطلبی ممنوع است و مدیران در ساعات اداری از ورود به ستادهای انتخاباتی پرهیز کنند.
وی بیان کرد: تاکنون ۱۱ مرحله از روند انتخابات مجلس شورای اسلامی را به خوبی پشت سرگذاشته ایم و انتظار می رود با همدلی اعضای شورای تامین و مدیران با قانونمداری شاهد یک انتخابات سالم و پرشور باشیم.
وی گفت: تلاش هیات اجرایی ، هیات نظارت ،هیات بازرسی ،شورای تامین و سایر عزیزان برگزاری انتخابات سالم و قانونی است و نقش مردم در این خصوص بسیار مهم است.
وی اعتماد سازی را یکی از مهمترین نکات قابل توجه در انتخابات دانست و افزود:هر داوطلبی باید به این موضوع اهتمام داشته باشد و به دور از تخریب و تهمت به بیان برنامه ها و اهداف خود بپردازد.
وی در بخش دیگری با اشاره به ضرورت های گام دوم انقلاب گفت:هوشیاری نسبت به تلاش وسیع دشمن برای ضربه به نظام اسلامی ضروری است و نقش مدیران در این برهه حساس و حایز اهمیت است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال در کشور برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !