مدیران خاطی در انتخابات به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند


مدیران خاطی در انتخابات به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در صورتی که مدیران دستگاه‌های دولتی، امکانات دولتی و حاکمیتی را در اختیار کاندیداهای انتخابات قرار دهند، صددرصد تخلفات پیگیری و به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.

اقبال عباسی ۲۵ دی‌ماه در شورای فرهنگ عمومی استان، ضمن تسلیت این ایام، اظهار کرد: در طول ۴۰ سال گذشته حوادث اخیر که به صورت پیچیده توسط دشمن برای جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور طراحی شده بود موجب شد خون شهید سلیمانی مردم را زینب‌وار به عرصه بیاورد.

وی افزود: دشمنان قصد دارند با طراحی چنین شورش‌هایی مردم را در مقابل یکدیگر و در مقابل مسئولان قرار دهند که هیچ اختلافی میان مردم، مردم با مسئولان وجود ندارد.

عباسی با اشاره به اینکه انتخابات با ۴ محور اجرایی می‌شود، گفت: مجریانی که بستر را برای اجرای انتخابات و حضور کاندیدا و مردم فراهم می‌کنند، ناظرانی که بر کم و کیف انتخابات نظارت دارند، رای دهنگان و رای گیرندگانی که مجلس را برای ۴ سال تعیین می‌کنند و رای گیرندگانی که وارد عرصه شده‌اند.

وی بیان کرد: برخی از مدیران دستگاه‌های دولتی و کسانی که اختیارات و امکانات دولتی و حاکمیتی را در اختیار دارند، در صورتی که تخلفی در این زمینه انجام دهند ۱۰۰ درصد با متخلفان پیگیری خواهد شد.

استاندار خاطرنشان کرد: اگر کسی مر قانون عمل کند خلاف شرع نیست و برعکس آن منکر است، بنابراین لازم است امر به معروف کنیم تا عین قانون عمل شود.

در ادامه سعید صالحی دبیر ستاد انتخابات استان، بیان کرد: ستاد انتخابات استان فعالیت خود را با تاکید بر اصل بی طرفی و رعایت قانون آغاز کرده است.

وی افزود: ۲۶ حوزه انتخابیه شامل ۴ حوزه انتخابیه اصلی و ۲۲ حوزه فرعی در استان وجود دارد.

صالحی با بیان اینکه تعداد ثبت‌نام کنندگان نسبت به دوره گذشته ۶۷ درصد رشد داشته است، تصریح کرد: میانگین سنی برای انتخابات مجلس دهم ۳۹ سال و برای انتخابات دوره یازدهم در استان ۳۸ سال بوده است، همچنین استان در برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی آمادگی کامل را دارد.

وی تاکید کرد: آنچه از دستگاه‌های اجرایی و مدیران انتظار می‌رود این است که بنا به تاکید استاندار و براساس ماده ۱۱، در زمان برگزاری انتخابات تمام امکانات استان باید در اختیار ستادها و فرمانداری‌ها قرار گیرد تا با اعتقاد، اعتماد و امید بتوان انتخاباتی در تراز انقلاب اسلامی برگزار شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اهمیت پایگاه صهیونیستی نواتیم در چیست؟