بازدید سهیل مهدی از ورزشگاه نقش‌جهان


بازدید سهیل مهدی از ورزشگاه نقش‌جهان

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال و کمیته مجوز حرفه ای کشور از ورزشگاه نقش‌جهان بازدید کرد.

سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال کشور و کمیته مجوز حرفه ای از ورزشگاه نقش جهان بازدید کرد .

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا روز 22 بهمن میزبان یکی از تیم های بنیاد کار ازبکستان، العین امارات یا الزراء عراق خواهد بود. از آن جائی که باشگاه سپاهان، استادیوم نقش جهان را به عنوان ورزشگاه خانگی خود به AFC معرفی کرده است، برای نهایی شدن الزامات مورد نیاز و آماده بودن نقش جهان برای میزبانی از رقبای سپاهان، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران و رئیس مجوز حرفه ای به همراه حمیدرضا دادخواه دبیر هیأت فوتبال اصفهان و تنی چند از مدیران و مسئولان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از این استادیوم بازدید و آن را مورد ممیزی قرار دادند .

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، سهیل مهدی پس از بازدید از ورزشگاه نقش جهان گفت: تا قبل از شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان AFC برای تائید ورزشگاه نقش جهان به اصفهان خواهند آمد و ضرورت داشت که ما امروز به این استادیوم بیاییم و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا را مورد ممیزی قرار دهیم.

وی افزود: بسیاری از مشکلات ورزشگاه نقش جهان رفع شده است، فقط برخی موضوعات ایمنی و امنیتی است که باید پیگیری و مشکلات آن مرتفع شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش