اعتراف جالب ادن هازارد در مورد اضافه وزن


اعتراف جالب ادن هازارد در مورد اضافه وزن

ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید شایعات تابستانی در مورد خودش را تایید کرد.


به گزارش "ورزش سه"، در روزهای ابتدایی حضور ادن هازارد در رئال مادرید، مشخص بود او دچار اضافه وزن بیش از حدی شده و علیرغم تکذیب منابع نزدیک به باشگاه، این موضوع کاملا مشخص بود. حالا ادن هازارد فاش کرد که این اتفاق رخ داده، اما او خیلی زود موفق شد دوباره به وزن ایده آل برسد.

اعتراف جالب ادن هازارد در مورد اضافه وزن

ادن هازارد گفت: "این اخبار درست بود و من چیزی را پنهان نمی کنم. من وقتی تعطیل هستم، دیگر در تعطیلات هستم و باید اعتراف کنم در تابستان پنج کیلو اضافه پیدا کردم. من جزء آن دسته از افرادی هستم که وزنم را به راحتی کاهش می دهم. وقتی در لیل بودم و 18 سال داشتم، وزنم به 72 یا 73 کیلو نیز رسید. سپس وقتی عضله پیدا کردم دیگر بالاتر از 75 کیلو نشدم. البته در تابستان امسال 80 کیلو بالا شدم، اما 10 روزه به شرایط سابق بازگشتم.

انتقال به رئال مادرید؟ این انتقال همیشه برایم مثل یک رویا بوده است. زمانیکه در دوران بچگی در پشت باغ خانه مان بازی می کردم، همیشه از رئال مادرید هواداری می کردم و زین الدین زیدان اسطوره من بود. وقتی از تلویزیون استادیوم برنابئو را تماشا می کردم برایم جادویی بود.

ما همیشه با خانواده در تعطیلات به اسپانیا می رفتیم، اما هرگز راهی مادرید نمی شدیم زیرا با خودرو از بلژیک تا مادرید راهی طولانی است. وقتی در تعطیلات فوتبال بازی می کردیم، همه درباره رئال مادرید صحبت می کردند و ما پیش از آن بازی های این تیم را تماشا کرده بودیم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس