والپیپرهای منتشرشده از سری سامسونگ گلکسی S20 به چهار گزینه رنگی اشاره دارد


والپیپرهای منتشرشده از سری سامسونگ گلکسی S20 به چهار گزینه رنگی اشاره دارد

سری سامسونگ گلکسی S20 به‌زودی وارد بازار خواهد شد. اخیرا مجموعه‌ای از والپیپرهای این گوشی منتشر شده است که چهار گزینه رنگبندی این دیوایس را لو می‌دهد. سری سامسونگ گلکسی S20 به زودی معرقی می‌شود. با این وجود، شایعات و گمانه‌‌زنی‌ها در مورد این نسل از دستگاه‌های سری اس به شدت افزایش یافته است. دیروز... نوشته والپیپرهای منتشرشده از سری سامسونگ...

سری سامسونگ گلکسی S20 به‌زودی وارد بازار خواهد شد. اخیرا مجموعه‌ای از والپیپرهای این گوشی منتشر شده است که چهار گزینه رنگبندی این دیوایس را لو می‌دهد.

سری سامسونگ گلکسی S20 به زودی معرقی می‌شود. با این وجود، شایعات و گمانه‌‌زنی‌ها در مورد این نسل از دستگاه‌های سری اس به شدت افزایش یافته است. دیروز تصویر واقعی از سامسونگ گلکسی s20 پلاس منتشر شد و ساعاتی قبل در مورد قابلیت دوربین گلکسی s20 پلاس مطالبی درز کرد. حال مجموعه‌ای از والپیپر‌های سری گلکسی اس 20 منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی چهار گزینه‌ی رنگی خواهد داشت.

این والپیپرها با وضوح کامل 3200 در 3200 هستند که از تصاویر زمینه‌ی قبلی سامسونگ جالب‌تر به نظر می‌رسد. سه تصویر اول یک درخت از پر را نشان می‌دهند و در مورد آخر، حباب‌های هوا در زیر آب به تصویر کشیده شده است. شایان به ذکر است که والپیپر‌های زیر، چهار تن رنگی از صورتی، آبی، سیاه و سفید را نشان می‌دهد. گفته می‌شود که گزینش رنگ‌ها توسط سامسونگ بی‌دلیل نبوده است و هر کدام از این رنگ‌ها می‌تواند گزینه‌‌ای برای رنگ‌بندی سری سامسونگ گلکسی s20 باشد.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

سامسونگ در تاریخ 11 فوریه رسما از سری اس 20 رونمایی خواهد کرد. این تصاویر پس زمینه‌ی زیبا نیز در همان زمان به طور رسمی منتشر خواهند شد. طبق شایعات، این شرکت سه گوشی از نسل جدید سری اس معرفی خواهد کرد. از جمله این موارد می‌توان به گلکسی s20، گلکسی s20 پلاس و گلکسی s20 اولترا اشاره کرد. گفته می‌‌شود که در گوشی سامسونگ گلکسی S20 Ultra، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به‌کار برده خواهد شد، درحالی که S20 و +S20 از لنز‌های 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند.

والپیپرهای منتشرشده از سری سامسونگ گلکسی S20 به چهار گزینه رنگی اشاره داردوالپیپرهای منتشرشده از سری سامسونگ گلکسی S20 به چهار گزینه رنگی اشاره دارد

پوستر تبلیغاتی سری سامسونگ گلکسی S20

به‌تازگی شاهد پوستر تبلیغاتی سری گلکسی اس 20 بودیم که به صورت آنلاین منتشر شد. این پوستر تلفن‌هایی را نشان می‌داد که دارای یک سوراخ در نمایشگر خود هستند. این سری شامل گلکسی اس 20، گلکسی s20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا خواهد بود. هر سه گوشی از ترکیب اسنپدراگون 865 + حافظه رم 8 گیگابایت + حافظه داخلی 256 گیگابایت استفاده می‌کنند. تفاوت این مدل‌ها در دوربین، باتری و نمایشگر آن‌ها خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس