ریوالدو:/ ستین یا معجزه می کند یا زود اخراج می شود


ریوالدو:/ ستین یا معجزه می کند یا زود اخراج می شود

اسطوره برزیلی بارسلونا در مورد تغییرات در کادر فنی باشگاه کاتالان واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از برکناری ارنستو والورده از بارسا کیکه ستین بود که به عنوان جانشین برگزیده شد. والورده پس از کسب 4 جام از بارسا خداحافظی کرد و جای خود را به مربی ای داد که پیش از این تنها هدایت دو تیم لالیگایی یعنی لاس پالماس و بتیس را برعهده داشته و تاکنون به هیچ افتخاری در عمر مربیگری خود دست پیدا نکرده است.

ریوالدو:/ ستین یا معجزه می کند یا زود اخراج می شود

ریوالدو اسطوره بارسا در مورد این تغییر و تحول بزرگ در بارسا گفت:« اخراج والورده به دلیل نتایج اخیر بارسا بود و این یک اتفاق طبیعی است. در فوتبال نتیجه از هر چیزی مهمتر است و به خصوص لیگ قهرمانان در درجه اول اهمیت قرار دارد. پس از ناکامی های دو سال اخیر بارسا در چمپیونزلیگ، تردیدهای سران بارسا در مورد والورده شروع شد. چیزی که در موردش مطمئن نیستم اما زمان بندی اخراج بود. شاید در این شرایط اخراج والورده نوعی بی احترامی بود ولی زمان نشان خواهد داد که تصمیم درستی اتخاذ شده یا خیر. باید دید ستین چه نتایجی در نیم فصل دوم کسب خواهد کرد.»

ریوالدو ادامه داد:« ستین انتخاب شد چون گزینه ای که هزینه بود. هم دستمزدش بالا نیست و هم اگر قرار به اخراج او باشد، دردسرساز نخواهد شد. او هیچ افتخاری در مربیگری نداشته و سطح توقعات هواداران از وی بالا نخواهد بود. ستین یا معجزه می کند یا اینکه خیلی زود اخراج خواهد شد و در این راه مشکلی برای سران باشگاه ایجاد نخواهد کرد. ستین یک راه حل فوری برای بارسا بود. او در اسپانیا اعتبار خوبی دارد ولی مشکل اینجاست که هرگز مربی یک تیم به بزرگی بارسا نبوده است. باید دید ستین تاثیری زودهنگام و موثر خواهد گذاشت یا خیلی زود همه را ناامید خواهد کرد. رزومه او هیچ چیزی را تضمین نمی کند.»

ریوالدو:/ ستین یا معجزه می کند یا زود اخراج می شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!