فروش ویژه زمستانی فروشگاه ابزار میهن با تخفیفات عالی


فروش ویژه زمستانی فروشگاه ابزار میهن با تخفیفات عالی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : (/) به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با توجه به استقبال گسترده مشتریان ، وب سایت ابزار میهن فروش...

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با توجه به استقبال گسترده مشتریان ، وب سایت ابزار میهن فروش خود را آغاز کرده است . این فروشگاه در حال حاضر اکثر محصولات موجود را با تخفیفات ویژه به فروش می رساند . شما در این فروشگاه می توانید تمامی محصولات مورد نیاز خود را در حوزه ابزار خریداری نمایید و درب منزل تحویل بگیرید .

فروش ویژه زمستانی فروشگاه ابزار میهن با تخفیفات عالی

برخی از محصولات پر فروش طرح فروش ویژه فروشگاه ابزار میهن به شرح زیر می باشد .

کیف ابزار زارا

یکی از پر فروش ترین کیف های ابزار موجود در دنیا ، کیف ابزار زارا می باشد . طراحی فوق العاده آن و کیفیت بی نظیرش سبب شده است تا این کیف با اختلاف از برند های دیگر ، در ردیف اول بهترین کیف های ابزار قرار بگیرد . این کیف در داخل خودرو ، مصارف خانگی و مصارف خدماتی کاربرد دارد . فضای داخلی آن ایده آل برای مصرف کننده می باشد .

فروش ویژه زمستانی فروشگاه ابزار میهن با تخفیفات عالی

رنگ دوپلی کالر

اسپری رنگ دوپلی کالر یکی از بهترین و با کیفیت ترین اسپری رنگ های موجود در بازار می باشد که قابل استفاده بر روی انواع سطوح مانند سیمان ، گچ ، سرامیک و ... می باشد . این اسپری همچنین مقاومت بسیار بالایی در مقال رطوبت را دارا می باشد . از دیگر ویژگی های رنگ دوپلی کالر ، می توان به خشک شدن سریع آن اشاره کرد .

در حال حاضر انواع رنگ دوپلی کالر با بیش از چهل نوع ، در فروشگاه اینترنتی ابزار میهن به صورت آنلاین با تخفیفات فوق العاده به فروش می رسد .

فروش ویژه زمستانی فروشگاه ابزار میهن با تخفیفات عالی

اسپری ناهید

از دیگر محصولات موجود در فروشگاه ابزار میهن می توان به اسپری ناهید اشاره کرد . اسپری ناهید دارای ویژگی پاک کنندگی و چربی زدایی قوی می باشد و یکی از ابزار های رایج و مناسب نظافتی می باشد . از اسپری ناهید می توان برای نظافت سنسور ها ، دکمه های تلفن ، رله های برق و .... استفاده کرد . در صورتی که قصد خرید اسپری خشک و چرب ناهید را با قیمت مناسب و تخفیف ویژه دارید ، می توانید به فروشگاه ابزار میهن مراجعه نمایید .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی