برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر


برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی با حضور اعضا دانشگاه‌های امیرکبیر، شریف، خواجه نصیر، خوارزمی، تهران، تربیت مدرس، شهید بهشتی و علامه طباطبایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم با حضور زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین میراحمدی نماینده ولی فقیه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و اساتید دانشگاه‌های تهران برگزار شد.

در این نشست تحولاتی که ناشی از رشادت‌های این بزرگ مرد تاریخ کشور در صحنه منطقه و بین الملل رخ داد بیان شد از جمله اینکه یکی از مهمترین دستاورد‌های شهادت ایشان ایجاد مدیریت و نظم جدیدی در جهان و منطقه است.

در ادامه این نشست بیان شد که وحدت اجتماعی و ملی که با حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر پاک سردار به وجود آمد و موجبات حمایت ملت‌ها و گروه‌های مقاومت جهان، از مسیر شهید سلیمانی و اهدافی که ایشان دنبال می‌کردند رافراهم آورد، و به دنبال آن انتقامی که با موشک باران کردن پایگاه تروریستی آمریکا در عین الاسد توسط نیرو‌های سپاه برای اولین بار در جهان رخ داد، شجاعت و شهامت دیگر نیرو‌های مقاومت در جهان را برانگیخت که می‌توانند در مقابل ظلم و جنایت آمریکا محکم بایستند و پاسخی قاطع و راسخ به زیاده خواهی‌های آنها بدهند.

بیشتر بخوانید: پاسخ کوبنده دانشجویان امیرکبیر به هنجارشکنان شب گذشته + فیلم

متاسفانه به علت تهدید‌ها و ناامنی‌هایی که در اثر حضور آمریکا در منطقه به وجود آمده و همچنین به منظور گرفتن انتقام خون حیات بخش سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، نیرو‌های پدافندی کشور در حالت جنگی و آماده باش صددرصد قرار داشتند که متاسفانه هواپیمای مسافربری اوکراینی به طور غیرعمد مورد اصابت قرار گرفت و موجب سقوط و شهادت جمعی از هم وطنان و عده‌ای از اتباع خارجی شد.

در پایان اقبال شاکری عضو هیأت علمی دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هموطن یادآور شد: تا زمانی که آمریکا در منطقه حضور دارد این ناامنی‌ها در سراسر منطقه وجود خواهد داشت.

وی تاکید کرد: اساتید دانشگاه‌های تهران خواستار بیرون راندن نیرو‌های تروریستی آمریکا از منطقه شدند و با توجه به حضور سفیر انگلستان در آشوب‌های اطراف دانشگاه صنعتی امیرکبیر خواستار اخراج این عنصر نامطلوب از کشور شدند.

دانشگاهیان یک بار دیگر ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های معظم شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی مخصوصا خانواده‌های داغدیده شهدای دانشجوی این سانحه، حمایت خود را از نیرو‌های مخلص و فداکار، به‌ویژه سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام داشته و خواستار بررسی دقیق حادثه موجود به دور از هرگونه فتنه گری و سواستفاده از عواطف عمومی در حادثه اخیر شدند.

وی افزود:دانشگاهیان ابراز امیدواری کردند که به برکت خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این حاشیه‌ها و حوادث با تدبیر و اقدام به موقع مسئولین امر کنار زده و موجبات ترقی و رشد و ارتقاء کشور و نظام را فراهم آورند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته