15 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی به گیلانغرب اختصاص یافت


15 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی به گیلانغرب اختصاص یافت

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار گیلانغرب گفت: 15میلیارد تومان اعتبار جدید از محل ماده 12 مدیریت بحران و ماده 10 برای تکمیل و اجرای پروژه‌های عمرانی و همچنین بهسازی معابر 25 روستا و تجهیز آتش نشانی شهرداری های این شهرستان اختصاص یافت.

کوروش محمودیان روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری گیلانغرب، افزود: باتوجه به تخصیص اعتبارات جدید عمرانی نیاز است دستگاه های اجرایی در کمترین زمان ممکن نسبت به مبادله موافقت نامه خود اقدام کنند.

وی اظهار داشت: این اعتبار علاوه بر ۸۰ میلیارد ریال اعتبارات استانی و متوازن شهرستان است که برای ۱۰۷ پروژه شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار گیلانغرب با اشاره به روند بازسازی واحدهای مسکونی گفت: سه هزار و ۹۷۰ واحد مسکونی تخریب شده در جریان زلزله آبان سال ۹۶ در این شهرستان تکمیل و به مالکان آن ها واگذار شده است.

محمودیان اضافه کرد: از مجموع ۱۷۰ واحد مسکونی تخریبی در جریان سیل فروردین امسال نیز تاکنون ۱۵۰ واحد تکمیل و واگذار شده و ۲۰ واحد باقیمانده هم تا پایان سال به اتمام می رسد.

او با بیان اینکه کار گازرسانی به روستاهای شهرستان در بخش های گواور و مرکزی در چهار محور در حال انجام است، از گازدار شدن بیش از ۳۰ روستا تا دهه فجر و پایان امسال خبرداد.

وی گفت: مرحله اول پکیج گازرسانی به دهستان ویژنان هم شروع شده و عملیات گازرسانی به ۱۰ روستای باقی‌مانده در شهرستان نیز سال آینده اجرایی خواهد شد.

فرماندار گیلانغرب با اشاره به پرداخت ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا از محل اعتبارات روستایی و زلزله اظهار داشت: تاکنون ۱۳۲ درصد از سهمیه شهرستان در این حوزه محقق شده است.

محمودیان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و جان باختن تعدادی از هموطنان در جریان مراسم تشییع و همچنین سانحه هوایی اخیر گفت: حضور مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی برخاسته از قلب آن ها بود زیرا که سردار سلیمانی به واسطه خدمات ارزنده به کشور و نظام در قلب مردم جای داشت.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو افزود: ملاک را در همه امور قانون قرار داده و تمامی امکانات خود را در اختیار برگزاری باشکوه و سالم انتخابات قراردهند.

وی گفت: نسبت به کسانی که از امکانات دولتی له یا علیه هریک از داوطلبان انتخابات استفاده کنند به هیچ عنوان اغماض نخواهد شد.

گرامیداشت هرچه باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه های ویژه دهه فجر موضوع دیگری بود که فرماندار به آن ها اشاره کرد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار