استارتاپ دانش آموختگان مددجوی کمیته امداد ایلام آغاز بکار کرد


استارتاپ دانش آموختگان مددجوی کمیته امداد ایلام آغاز بکار کرد

ایلام- ایرنا- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام گفت: نخستین رویداد استارتاپ ویکند ویژه مددجویان دانش آموخته و فارغ التحصیل این نهاد از امروز آغاز بکار کرد.

روح اله سلیمانی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با عنوان اینکه این استارتاپ ویژه کسب و کارهای امروزی و نوین است، اظهار داشت: بیش از ۹۰ نفر از مددجویان دانش آموخته که دارای ایده های نوین در زمینه اشتغال زایی هستند در این استارتاپ و رویداد کارآفرینی حضور دارند.

وی با بیان اینکه این رویداد کارآفرینی روزهای چهارشنبه تا جمعه برگزار می شود، افزود: کمیته امداد استان ایلام، پارک علم و فناوری استان و اداره کل فناوری اطلاعات استان این استارتاپ را برگزار خواهند کرد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام به برنامه های این استارتاپ اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت علاوه بر برگزاری کارگاه های آموزشی ، طرح های کارآفرینی دانش آموختگان شرکت کننده داوری شده و به صاحبان سه ایده برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

سلیمانی ادامه داد: از میان طرح های ارائه شده هر تعداد از آنها که منجر به اشتغال و کسب و کار شود، مورد حمایت ویژه کمیته امداد و سایر برگزار کنندگان این رویداد کارآفرینی قرار می گیرند.

وی با عنوان اینکه توانمند سازی مددجویان و زمینه سازی برای ورود این خانواده ها به عرصه کار و تولید همچنان از اولویت های این نهاد است، اضافه کرد: استفاده از دانش و امکانات راهبران شغلی نیز در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.

۷۰ هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد ایلام قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله هوایی به گاراژ تانک و مقر فرماندهی زرهی پایگاه کالسو استان بابل عراق