معرفی شماری از اعضای انتخابات به دادستانی


کسانی که در کمیسیون انتخابات آرای پاک شماری از محل های رای دهی را باطل ساخته اند، به دادستانی معرفی می شوند. چمن شاه اعتمادی، رییس دبیر خانۀ کمیسیون رسیدگی به شکایت های انتخاباتی گفت که پس از استیناف خواهی احتمال دارد که این فیصله...

کسانی که در کمیسیون انتخابات آرای پاک شماری از محل های رای دهی را باطل ساخته اند، به دادستانی معرفی می شوند.

چمن شاه اعتمادی، رییس دبیر خانۀ کمیسیون رسیدگی به شکایت های انتخاباتی گفت که پس از استیناف خواهی احتمال دارد که این فیصله تغییر کند و کمیسیون ولایتی دایکندی چنین فیصله ای کرده است در مورد کمیشنران کمیسیون انتخابات، اما گفتم این مرحله مرحله ابتدایی است و قطعا در مرحله استیناف خواهی این تغییر خواهد کرد.

سید ذبیح الله سادات، سخنگوی کمیسیون انتخابات گفت این فیصله غیر قانونی است. کمیسیون ولایتی کمیسیون رسیده‌گی به شکایت‌های انتخاباتی نمی تواند در بارۀ اعضای کمیسیون مرکزی این انتخابات چنین تصمیمی بگیرند و این فیصله انان غیر قانونی است.

کمیسیون رسیدگی به شکایت‌های انتخاباتی ۲۳ روز دیگر وقت دارد تا نتایج بررسی شکایت‌های انتخاباتی را به کمیسیون انتخابات بفرستد، کمیسیون انتخابات بربنیاد فیصله های کمیسیون رسیدگی به شکایت های انتخاباتی نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری را اعلام خواهد کرد.

کد (9)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی