بانوی میاندرودی به همت کانون امام حسین(ع) صاحب شغل و درآمد شد


 بانوی میاندرودی به همت کانون امام حسین(ع) صاحب شغل و درآمد شد

اسفندیاری گفت: یک بانوی میاندرودی با حمایت کانون فرهنگی هنری امام حسین(علیه السلام) روستای برگه میاندرود، مشغول به کار قالیبافی و درآمدزایی برای خانواده شد. 

»علی اسفندیاری»، امروز (دوشنبه 23 دی) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: یک بانوی میاندرودی که مشتاق به یادگرفتن قالیبافی بود اما مشکلات مالی داشت از سوی کانون فرهنگی هنری امام حسین(علیه السلام) روستای برگه میاندرود جهت آموزش این رشته هنری، حمایت شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام حسین(علیه السلام) روستای برگه میاندرود افزود: با حمایت کانون همچنین مغازه ای برای این بانو، تهیه شد که اکنون مشغول به کار قالیبافی است و هزینه جاری خانواده را تأمین می کند.

وی اظهار کرد: به دلیل علاقه بانوان و همچنین فاصله زیاد روستای برگه تا شهر، کلاس های آموزش قالیبافی و خیاطی از اواخر آبان به مدت چهار ماه در این کانون در حال اجرا است.

اسفندیاری بیان کرد: ۴۰ بانو در این کلاس ها، شرکت کردند که موجب کارآفرینی و اشتغالزایی می شود و این مهم علاوه بر تأثیرگذاری مثبت در خانواده برای ارتقای درآمد روستا نیز ارزشمند به شمار می آید.

وی ابراز کرد: برنامه ای جهت معرفی و شناساندن معضلات ماهواره نیز در این کانون برگزار شد که «حجت الاسلام علی نوربخش»، کارمند بعثه حج و زیارت مازندران و «حجت الاسلام یعقوبعلی اسفندیاری»، رییس حوزه علمیه امام جعفرصادق(علیه السلام) نکا در این کلاس ها به آموزش های لازم پرداختند.

اسفندیاری گفت: اعزام ۸۰ نفر جهت زیارت اربعین حسینی به عراق در سال جاری، کلاس های آموزش برای گلخانه و برگزاری برنامه های ملی و مذهبی از جمله فعالیت های دیگر این کانون هستند.

وی تصریح کرد: این کانون با همت بالا جهت گرفتن امتیاز های بیشتر در طرح ملی فهما و برافراشته شدن پرچم کانون در اوج، تلاش بسیاری انجام می دهد که تاکنون بیش از شش هزار امتیاز را کسب کرده است.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک