برگزاری اجلاسیه شهدای عشایر کهگیلویه و بویراحمد با عنوان شهید« سپهبد قاسم سلیمانی»


برگزاری اجلاسیه شهدای عشایر کهگیلویه و بویراحمد با  عنوان شهید« سپهبد قاسم سلیمانی»

مثنوی گفت: همزمان با سراسر کشور اجلاسیه شهدای عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان شهید« سپهبد حاج قاسم سلیمانی» در یاسوج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «داریوش مثنوی» امروز (22 دی) در نشست ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور استاندار و دیگر اعضا در یاسوج برگزار شد، گفت: باید تلاش کنیم که در ایام دهه فجر بحث تبیین بیانیه «گام دوم انقلاب» به درستی صورت گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری هفت همایش تبیین «بیانیه گام دوم انقلاب» در شهرستان های این استان سخن به میان آورد و اظهار داشت: این همایش ها پیرامون کلیات «بیانیه گام دوم انقلاب»، نقش استان و تاکید بر بخش پایانی بیانیه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سپاه فتح در تلاش برای برگزاری همایش استانی «بیانیه گام دوم انقلاب» در مرکز استان و شهر یاسوج است، ادامه داد: از مجموعه دستگاه ها و نهادهای استان خواهش داریم همه ظرفیت های استانی را فعال کنند تا بتوانیم سندی تحت عنوان نقش استان در این بیانیه تهیه و ارائه کنیم.

مثنوی خاطرنشان کرد: همزمان با سراسر کشور اجلاسیه شهدای عشایر استان با عنوان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اجلاسیه شهدای عشایر استان 15 بهمن ماه امسال با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی»، رئیس بسیج مستضعفین کشور در یاسوج برگزار می شود، گفت: در طول ایام الله دهه فجر نیز برنامه های دیگری پیش بینی شده که در نشست های بعدی اطلاع رسانی خواهند شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش