دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ملزم به مناسب سازی فضاهای اداری هستند


دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ملزم به مناسب سازی فضاهای اداری هستند

افشون گفت: دستگاه‌ های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد ملزم به مناسب‌سازی فضاهای اداری خود به خصوص برای جامعه معلول و سالمندان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «هجیر افشون» امروز (۲۲ دی) در نشست کمیته مناسب سازی فضاهای عمومی برای معلولان و سالمندان با اشاره به بازدید از ساختمان های اداری شهرستان های ۸ گانه استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: تاکنون این ساختمان ها در شهرهای یاسوج، سی سخت و دوگنبدان مورد بازدید قرار گرفته اند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شهرداری شهرهای مختلف استان موظف هستند در صورت عدم رعایت مناسب سازی در ساختمان ها از صدور پایان کار خودداری کنند.

وی گفت: مصوب شد با توجه به اینکه سه شهر یاسوج، سی سخت و دهدشت به عنوان پایلوت این طرح انتخاب شدند، در نشست بعدی اقدامات انجام شده از سوی مدیران مربوطه در این راستا ارائه شود.

افشون تاکید کرد: مدیرانی که امکان مناسب سازی را ندارند، موظف هستند برای رفاه حال معلولان در طبقه همکف ساختمان اجرایی حضور داشته باشند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش، گفت: بانک های عامل نسبت به سطح سازی و رمپ گذاری عابر بانک های سطح شهر اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی موظف شدند جهت رفاه حال معلولان در روشویی ها از شیرآلات چشمی استفاده کرده و ارتفاع مناسب برای این روشویی ها لحاظ شود.

افشون با اشاره به اینکه رمپ های ورودی بعضی از ساختمان های اداری فاقد استاندارد لازم بود، گفت: این دستگاه ها موظف به رفع این مشکل و تجهیز آسانسور شدند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)