محسن تنابنده: پس از «پایتخت 6» دیگر با تلویزیون کار نخواهم کرد!


محسن تنابنده: پس از «پایتخت 6» دیگر با تلویزیون کار نخواهم کرد!

محسن تنابنده بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان سینما و تلویزیون که این روز‌ها مشغول تصویربرداری قسمت جدید «پایتخت» است اعلام کرد در پی حواشی توهین به سینماگران در صداوسیما، دیگر با تلویزیون همکاری نخواهم کرد.

محسن تنابنده: پس از «پایتخت 6» دیگر با تلویزیون کار نخواهم کرد!

روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی، صحبت‌های زننده‌ای درباره مسعود کیمیایی، رخشان بنی اعتماد و باران کوثری مطرح شد که با واکنش منفی بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شد. این موضوع باعث شد که بسیاری از سینماگران نسبت به این توهین‌ها موضع گیری کنند و حتی از تحریم صداوسیما سخن به میان آوردند.

محسن تنابنده نویسنده و بازیگر سریال پرطرفدار «پایتخت» دیگر هنرمندی بود که به این توهین واکنش نشان داد. او که این روز‌ها مشغول تصویربرداری ششمین قسمت «پایتخت» است به گفت: «در پی توهین‌هایی که به رخشان بنی اعتماد و باران کوثری در تلویزیون رخ داد می‌خواهم اعلام می‌کنم که پس از پایان تصویربرداری «پایتخت ۶» دیگر هیچ همکاری با تلویزیون نخواهم داشت و دیگر هم در هیچ سریال تلویزیونی بازی نخواهم کرد و حتی به عنوان نویسنده هم با تلویزیون همکاری نخواهم کرد. هم اکنون هم چاره‌ای جز ادامه تصویربرداری «پایتخت ۶» نداریم و گرنه می‌خواستم همین الان همکاری ام را با تلویزیون به اتمام برسانم»

با توجه به صحبت‌های تنابنده می‌توان گفت: «پایتخت ۶» آخرین سری از این مجموعه پرطرفدار خواهد بود.

منبع:فیلم نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج