پویایی روابط عمومی می تواند موجب افزایش امید در سطح جامعه شود


پویایی روابط عمومی می تواند موجب افزایش امید در سطح جامعه شود

نشست شورای روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان حوزه های و شهرستان های استان تهران با حضور مسئولان استانداری تهران، وزارت ورزش و جوانان و فرمانداری شهر ری به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهر ری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این نشست که با حضور امین بابایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران، شریفی مسئول امور استان های روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، صداقت معاون مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرری و نظر مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در فرمانداری شهرستان ری تشکیل شد، تاکید کرد: تبیین اقدامات دولت در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از سوی روابط عمومی ها ضروری است.
حسین توکلی کجانی گفت: پویایی روابط عمومی می تواند موجب افزایش امید در سطح جامعه شود. جامعه هدف ادارات ورزش و جوانان، قشر نوجوان و جوان است و از این ظرفیت بزرگ بایستی در تمامی عرصه های کشور استفاده کرد.
وی ادامه داد: روابط عمومی با اطلاع رسانی و انعکاس اقدامات می تواند در برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری موثر باشد. اخلاق مداری در فضای اخبار و اطلاع رسانی یک اصل است که بعضا در برخی موارد از آن غفلت و موجب آسیب می شود و در این راستا روابط عمومی ها می توانند با یک مدیریت منسجم از بروز چنین آسیبی جلوگیری کنند.
به گفته وی، شهرستان ری در ورزش قهرمانی کشور سرآمد است و تنها شهرستانی است که در سند توسعه ری، ورزش پهلوانی را مدنظر قرار داده است.
پیام نظر: ایجاد نشاط اجتماعی، دغدغه اصلی روابط عمومی های استان تهران است
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نیز در نشست شورای روابط عمومی های استان تاکید کرد: ایجاد نشاط اجتماعی، دغدغه اصلی روابط عمومی های استان تهران است.
در نشست شورای روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان حوزه های و شهرستان های استان تهران ، راهکارهای ایجاد نشاط اجتماعی با استفاده از ظرفیت روابط عمومی ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اساسنامه شورای روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان نیز تصویب شد.
پویایی روابط عمومی می تواند موجب افزایش امید در سطح جامعه شود

در این نشست تخصصی پیام نظر کسب مقام های ورزشی را یکی از مولفه های موثر بر ایجاد نشاط اجتماعی برشمرد و گفت: روابط عمومی ها با انعکاس اخبار ورزشی و موفقیت های حاصل از آن، نقش مهمی در ایجاد شعف و نشاط مردمی که از نیازهای اساسی جامعه امروز است، دارند.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران افزود: خوشبختانه در سالهای اخیر در ادارات ورزش و جوانان استان تهران اتفاقات خوبی در زمینه ارتقای جایگاه روابط عمومی رخ داده و نگاه تخصصی و مدرن به آن بخشیده است.
مشاور مدیر کل ورزش و جوانان ادامه داد: اگر ورزش تهران امروز در فضایی امن و بی حاشیه در حال فعالیت است، ماحصل تلاش فعالان حوزه روابط عمومی است .
وی گفت: با تصویب اساسنامه شورای روابط عمومی اداره کل در ۸ ماده و ۱۲ تبصره ،امروز گام دیگری در جهت تحول در عرصه روابط عمومی ها برداشتیم.
در حاشیه نشست روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان های استان تهران با حضور حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، از فعالین حوزه روابط عمومی های استانداری تهران، فرمانداری ویژه شهرستان ری و ورزش و جوانان استان تقدیر شد.
پویایی روابط عمومی می تواند موجب افزایش امید در سطح جامعه شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی