حضور 100 ورزشکار خارجی در مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای بجنورد


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی، سه شنبه در گفت و گو...


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی، سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب اظهار داشت: این تعداد ورزشکار از ۲۳ کشور دنیا در این دوره از مسابقات حضور پیدا خواهند کرد.
کوروش بهادری از لهستان، استونی، ترکیه، قبرس، مجارستان، کره جنوبی، اوکراین، گرجستان، آذربایجان، بنگلادش، هندوستان، اندونزی، ترکمنستان، قزاقستان، تاجیکستان، ازبکستان، عراق، افغانستان، تانزانیا، اوگاندا، زیمباوه و کامرون به عنوان کشورهای شرکت کننده در این مسابقات یاد کرد و افزود: از مجموع کشورهای شرکت کننده ۱۲ کشور آسیایی، هفت کشور اروپایی و چهار کشور آفریقایی هستند.
وی گفت: این ورزشکاران در رشته های مختلف سنگ، کباده، میل سنگین، میل بازی، چرخ چمنی و چرخ تک نفره ورزش های زورخانه ای و نیز کشتی پهلوانی با هم به رقابت خواهند پرداخت.
بهادری، زمان پذیرش تیم ها را ۲۸ دی ماه و وزن کشی و کلینیک مربیان و داوران را ۲۹ دی ماه اعلام کرد و گفت: شروع مسابقات تیمی زورخانه ای و همزمان با آن مسابقات سنگ گیری، مسابقات تیمی هنرهای فردی کشتی و ادامه مسابقات در رشته هنرهای فردی و تیمی و سکوی رشته تیمی نیز ۳۰ دی ماه خواهد بود.
وی اظهار داشت: مسابقات کشتی پهلوانی و مهارت های فردی و ادامه مسابقات در رشته کشتی پهلوانی و مهارت های فردی و سکوی مهارت های فردی نیز اول بهمن ماه و مسابقات کشتی پهلوانی و فینال کشتی و اختتامیه سکوی کشتی پهلوانی و آیین اختتامیه مسابقات نیز دوم بهمن ماه است.
سومین دوره مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ۲۸ دی تا دوم بهمن ماه در سالن ورزشی دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در