«گاوچران‌های مفرغی» بر صحنه تماشاخانه استاد هودی


نوید جعفری کارگردان و بازیگردان تئاتر در گفت‌و گو با...


نوید جعفری کارگردان و بازیگردان تئاتر در گفت‌و گو با ایرنا عنوان کرد: گاوچران‌های مفرغی داستان کمدی فانتزی است که به بحران کمبود آب در قالب طنز می‌پردازد.

او افزود: ماجرای این نمایش در یک آشپزخانه می‌گذرد و حاوی روایتی تاریخی از استعمار در فضایی نمادین است.

این کارگردان با اشاره به اینکه تاکیدش بر استفاده از هنرجویان تازه‌کار و آموزش دیده در این گروه بوده است، گفت: از ابتدا هدف اصلی معرفی و پرورش نیروی خلاق در تمام زمینه‌های هنرهای نمایشی بوده است و امروز همه فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف نمایشی از جمله بازیگری، کارگردانی، طراحی صحنه و لباس، عکاسی و کارگردانی فیلم کوتاه توسط هنرجویان صورت می‌گیرد.

عوامل نمایش گاوچران‌های مفرغی عبارت‌اند از: افسون حمیدی، مهرداد نبی ‌زاده، سید یوسف موسوی،

امیر منوچهری، شهره کیافر، علی حبیبی، رها خوشکلام، مهسا علمدار، مهنیا محمودی، مهدی آقاسی، عباس چهل‌تنان، مهری منصوری، اردلان پیرو، اردلان خرم‌نیا، نیلوفر محزون، مهیار کارگر، حسین چناری، سعید نظری، میثم نظری، رامین افروزمهر، سحر منفرد، علی فخری، نادیا سعادتمند و حیدر جوانمردی.

گروه تئاتر پویا از سال ۱۳۶۶ فعالیت خود را در زمینه نمایش‌های کودک و نوجوان و پس از آن با سایر گونه‌های نمایشی ادامه داده است و از سال ١٣٩٠ تاکنون نمایش‌های بسیاری را بر صحنه برده است.

سوختن مدام بر محور صندوق نسوز، همه دزدها دزد نیستند، وقتی وودی آلن مادام بواری را ترجیح می‌دهد، روایتی دیگر از آرش، بندباز، مجلس سیاه‌بازی، جسدهای پستی، مجلس ضربت‌زدن، پره‌ پروانه پولادی و موسیقی مجلسی از جمله فعالیت‌های چند سال اخیر گروه است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید