فراخوان روان‌شناسان برای خدمت رسانی به خانواده‌حوادث اخیر


سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور طی فراخوانی از روان‌شناسان و مشاوران داوطلب برای شرکت در طرح امداد و مداخله در بحران برای کمک به خانواده‌‌های داغدار حوادث اخیر دعوت کرد.

فراخوان روان‌شناسان برای خدمت رسانی به خانواده‌حوادث اخیر
به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، در پی جان باختن جمعی از هموطنان‌مان در حوادث تشییع پیکر شهدای مقاومت، سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین، سقوط اتوبوس و سیل سیستان و بلوچستان سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور با مشارکت معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان از همکاران و اعضاء سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشورکه داوطلب شرکت در طرح امداد و مداخله در بحران سازمان برای کمک به خانواده‌های داغدار و مصیبت زده این حادثه غم بار هستند، دعوت کرد.
در این فراخوان از روانشناسان و مشاوران داوطلب درخواست شده تا با ارسال مشخصات شناسنامه‌ای و تحصیلی و محل سکونت به ایمیل سازمان (info@pcoiran.ir) نسبت به ثبت‌نام و اعلام آمادگی جهت همکاری و اعزام، اقدام کنند.
نحوه اعزام داوطلبان پس از هماهنگی‌های لازم اعلام خواهد شد.همچنین روان‌شناسان و مشاوران می‌توانند با ارسال اطلاعات و ایمیل خود به شماره ۰۹۱۹۲۰۶۱۷۸۹، مسئول اداره روابط عمومی سازمان، ثبت‌نام خود را انجام دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم