11 پزشک متخصص جذب شبکه بهداشت و درمان اندیمشک شدند


11 پزشک متخصص جذب شبکه بهداشت و درمان اندیمشک شدند

اندیمشک-ایرنا- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک گفت: 11 پزشک متخصص به منظور توسعه خدمات بهداشتی و درمانی، به مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان افزوده شدند.

​عبدالرحمن روحانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی اهواز این پزشکان در رشته های متخصص اورتوپدی، متخصص روانپزشکی ، متخصص رادیولوژی، متخصص طب اورژانس، متخصص چشم پزشکی ۲نفر، متخصص بیهوشی ،متخصص قلب و عروق،متخصص عفونی و متخصص زنان و زایمان ۲نفر به مجموعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک افزوده شدند.

وی بیان کرد: برای رفع نیازهای شهروندان در زمینه امور درمانی ، اقدام های خوبی در راستای افزایش ظرفیتهای سخت افزاری و نرم افزاری این حوزه انجام شده و با افزوده شدن این تعداد پزشک به کادر متخصص پزشکی کمبودهای فعلی بیمارستان و کلینیک تخصصی برکت تا حدودی مرتفع خواهد شد.

روحانی گفت:کمبود برخی متخصصین در شهرستان سبب مشکلاتی برای شهروندان و ضرورت تردد آنها به شهرهای مجاور می شد که با این اقدام ، ضمن کمک به رفاه مردم از تردد آنها برای درمان خدمات به سایر مناطق کاسته می شود.

به گفته وی پیش از این ۳۲ پزشک متخصص در رشته های مختلف در بیمارستان امام علی (ع) و کلینیک تخصصی بیمارستان امام علی (ع) خدمات دهی می کردند که با افزوده شدن ۱۱پزشک ، خدمات کیفی تر و با سرعت بیشتر به مردم ارائه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی