7 ایده خلاقانه برای داشتن یک ست مادر و دختری زیبا


یکی از کارهایی که می‌توانید برای دخترتان انجام دهید، به یادگار گذاشتن عکس‌های بامزه‌ای است که با ست مادر و دختری همراه شده‌اند؛ عکس‌هایی که می‌توانند به صورت داستانی طراحی شوند یا صرفا یک ژست ساده باشند؛ اما در هر حال زیبایی خاص خودشان را خواهند داشت. در این مقاله با هفت روش جالب برای داشتن ست مادر و دختری آشنا خواهید شد. هیجان داشتن یک ست مادر...

یکی از کارهایی که می‌توانید برای دخترتان انجام دهید، به یادگار گذاشتن عکس‌های بامزه‌ای است که با ست مادر و دختری همراه شده‌اند؛ عکس‌هایی که می‌توانند به صورت داستانی طراحی شوند یا صرفا یک ژست ساده باشند؛ اما در هر حال زیبایی خاص خودشان را خواهند داشت.

در این مقاله با هفت روش جالب برای داشتن ست مادر و دختری آشنا خواهید شد.

هیجان داشتن یک ست مادر و دختری

از همان ۹ ماه حمل کردن بچه با انتخاب از بین مدل های لباس حاملگی یا بارداری شروع می‌شود و بعد از حاملگی به شیردهی می‌رسد و بعد هم بچه‌ها آنقدر نخودی نخودی بزرگ می‌شوند که ناگهان به خودتان می‌آیید و می‌بینید وقت آن رسیده که کم کم شروع به ست کردن شلوار هایتان با هم کنید، پیراهن های هم شکل با مدل های بانمک بپوشید و با استایل‌های مادرانه دخترانه ساده یا مجلسی و شیک جلوی دوربین برای ثبت خاطره‌ها حاضر شوید. در ادامه این مقاله با انواع قواعد ست های زمستانی و تابستانی جدید مادرانه و دخترانه آشنا خواهید شد؛ از مدل‌های عروسکی گرفته تا مدل‌های کاملا رسمی و جدی!

من شبیه تو باشم یا تو شبیه من؟

موقع انتخاب ست مادر و دختری کارهای زیادی هست که می‌توانید انجام دهید؛ اما اولین قدم آن است که تصمیم بگیرید قرار است شما شبیه فرزندتان لباس بپوشید یا لباس پوشیدن او را شبیه آدم بزرگ‌ها کنید. پیشنهاد ما این است که هر دوی این کارها را انجام دهید؛ چون هر کدام زیبایی خودشان را دارند. در صورتی که امکانات محدودی در دست دارید ببینید کدام روش برایتان راحتتر و کم‌هزینه‌تر خواهد بود. چون هدف نهایی ست مادر و دختری ایجاد حس خوب تنوع است که با چاشنی طنز همراه شده و قرار نیست به کسی فشار وارد شود.

پیشنهاد ما این است؛ این بار که برای خرید پارچه و سفارش دوخت لباس اقدام کردید، مقداری پارچه و یراق آلات اضافه‌تر بگیرید و از خیاط بخواهید عین لباس شما را در ابعاد کوچکتر و به اندازه دختر کوچولویتان درست کند.

با چاپ دوست باشید

7 ایده خلاقانه برای داشتن یک ست مادر و دختری زیبا

یکی از روش‌هایی که خوشبختانه طی چند سال اخیر مرسوم شده و نقشی کلیدی در ایجاد ست‌های با مزه مادر و دختری ایفا می‌کند، استفاده از چاپ روی لباس است. کافی است در اینترنت یک جستجوی ساده داشته باشید تا کلی طرح‌های عالی برای چاپ شدن روی لباس خودتان و فرزندتان پیدا کنید. این طرح‌ها به راحتی قابلیت چاپ شدن روی انواع سارافون گرفته تا مدل‌های متنوع پیراهن دخترانه بچه گانه را دارند. بنابراین خیلی راحت می‌توانید مدل و طرح مورد نظرتان را پیدا کنید و یک ست مادر دختری اسپرت و غیر مجلسی بسازید که در بامزگی و شیک بودن همتا ندارد. با توجه به فصل طرحی زمستانی یا تابستانی انتخاب کنید و سفارش چاپ آن را روی لباس‌های جدید خود و فرزندتان بدهید. این طرح می‌تواند کارتونی یا عروسکی باشد یا حتی نوشته‌ای خنده‌دار باشد.

از ریزه‌کاری‌ها غافل نشوید

ممکن است ست کردن لباس برایتان هزینه‌بر باشد یا به هر دلیلی این کار را دوست نداشته باشید. در چنین شرایطی سراغ ست کردن جزئیاتی مثل اکسسوری‌ها بروید. می‌توانید دو تل یا گیره سر مشابه تهیه کنید. دستمال گردن هم رنگ ببندید و مدل موهایتان را مشابه کنید و از گردن به بالا سلفی بگیرید. با این کار به نظر می‌رسد تمام لباس‌هایتان با هم ست هستند.

با رنگ ها بازی کنید

7 ایده خلاقانه برای داشتن یک ست مادر و دختری زیبا

بازی با رنگ‌ها یکی دیگر از ترفندهایی است که می‌توانید برای داشتن ست دلخواهتان سراغ آن بروید. در این روش کافی است با استفاده از قانون انتخاب رنگ‌ها، رنگ‌های متنوع هم‌خانواده را در لباس‌های خودتان و دخترتان قرار دهید یا رنگ‌های تند و متضاد بپوشید.

برای مثال می‌توانید بلوز سرخابی و شلوار نارنجی بپوشید و شلوار سرخابی و بلوز نارنجی تند را تن فرزندتان کنید و با هم عکس بگیرید. می‌توانید پیراهنی سفید با خال‌های قرمز بپوشید و به دخترتان پیراهنی قرمز با خال‌های سفید بپوشانید. همچنین می‌توانید با دیدن چندین مدل از بین انواع سارافون یا پیراهن های مجلسی بچه گانه ایده‌های بیشتری برای ست کردن لباس بگیرید.

این کار باعث می‌شود تونالیته زیبای رنگی به وجود بیاید و عکس‌های جالبی برایتان به یادگار بماند.

تم مادر و دختری بر اساس شخصیت‌های کارتونی

اگر با آتلیه‌های مجهز در ارتباط هستید یا خودتان امکانش را دارید، یکی از بهترین و ماندگارترین روش‌ها برای داشتن ست مادر و دختری ایده‌آل استفاده از کارتون‌های مورد علاقه فرزندتان است.

می‌توانید دنبال آتلیه‌ای باشید که لباس‌های شخصیت‌هایی مثل السا در انیمیشن فروزن یا شخصیت اصلی انیمیشن Brave را داشته باشد و سپس برای عکاسی به آن‌ها مراجعه کنید. می‌توانید خودتان را به شکل مادر یا دوست صمیمی کاراکتر اصلی انیمیشن مورد علاقه دخترتان دربیاورید. مثلا شبیه فرشته مهربان لباس بپوشید و فرزندتان را شبیه سیندرلا درست کنید. به زمینه عکس توجه کنید

یکی از نکاتی که در مورد تمام ست‌های زیبای مادر و دختری مفید عمل می‌کند، توجه به زمینه جایی است که در آن عکاسی می‌کنید. توجه داشته باشید که رنگ زمینه تاثیر زیادی روی به چشم آمدن رنگ لباس شما و فرزندتان یا مخفی کردن آن خواهد داشت. به همین دلیل چه در حال عکاسی در محیط منزل هستید و چه خارج از آن، از زمینه غافل نشوید.

برای مثال یک زمینه سبز می‌تواند با لباس‌های نارنجی و قرمز همراه شود و ترکیب بامزه‌ای به وجود بیاورد.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس