(مفقود) نام مودبانه دزدی های بزرگ


نام بسیار مودبانه را برای دزدی های بزرگ مانند (مفقود) برگزیده اند! مگر میشود بیش از دوازده هزار میل انواع سلاح ، بیش از یک هزار و یکصد عراده ماشین آلات جنگی و هزاران صندوق مرمی را که تنها از فرماندهی پولیس هلمند دزدیده اند نام...

نام بسیار مودبانه را برای دزدی های بزرگ مانند (مفقود) برگزیده اند!

مگر میشود بیش از دوازده هزار میل انواع سلاح ، بیش از یک هزار و یکصد عراده ماشین آلات جنگی و هزاران صندوق مرمی را که تنها از فرماندهی پولیس هلمند دزدیده اند نام مفقود را بالای آن گذاشت؟

واضح است که پاسخ روشن است و این یکی از دزدی های کلان مافیایی دولتی است که در بدل خون سربازان و افسران و در جهت به دست آوردن پول های کثیف صورت گرفته است ، این یک نمونه دزدی تنها در فرماندهی پولیس هلمند است ، چنین دزدی ها در تمام ارگانهای دولتی از ارگ تا ولایات به یک فرهنگ روزمره تبدیل شده است و نام آن را مفقود گذاشته اند و اکنون پشت خس دزد را گرفته اند تا دزدی های بزرگ را پنهان نمایند.

این خس دزد های لعنتی هم به خاطر دزدیدن جیب خرجی و یا تیلفون مبایل با کشتن انسان های بیگناه بزرگترین خدمت را برای دزدان مافیایی دولتی می‌کنند و ذهنیت عامه را از دزد های کلان مافیایی متوجه خس دزد می‌کنند ، در حال که خس دزدی محصول فقر و بیکاری است که دزدان کلان مافیایی بالای جامعه تحمیل کرده اند .

حسن علی عدالت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...