شهدا و جانبازان ایران را به جزیره‌ای امن در جهان تبدیل کردند


شهدا و جانبازان ایران را به جزیره‌ای امن در جهان تبدیل کردند

استاندار مرکزی گفت: نظام اسلامی ایران اکنون به برکت خون شهدا، جانبازان و ایثارگران در اوج قدرت و اقتدار نظامی و علمی در منطقه و جهان قرار دارد.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده در دیدار با خانواده شهدای والا مقام «وحید فریدی» و «علی نعمتی» و جانباز سر افراز «محمد کمندلوئی» افزود: دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی و نظامی ثمره خون شهدا و تلاش جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی است و حفاظت و حراست از این دستاوردها از جمله وظایف مهم اقشار مختلف مردم و مسوولان است.

وی ادامه داد: شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی با رشادت‌ها و ایثارگری‌ها با اهدای خون خود از انقلاب اسلامی دفاع کرده و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک پاک میهن اسلامی از کشور جدا شود.

آقازاده گفت: شهدا و جانبازان با اهدای خون خود امنیت و آرامش را برای مردم میهن اسلامی به ارمغان آوردند و جمهوری اسلامی را به جزیره‌ای امن در منطقه و جهان تبدیل کردند.

استاندار مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: مبارزات و از خودگذشتگی‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در برابر داعش و استکبار جهانی موجب آرامش و آسایش برای ایران و کشورهای اسلامی منطقه شد و شهادت این شهید والامقام نیز اتحاد و همدلی جبهه مقاومت و مسلمانان منطقه را به همراه داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در