احتمال عرضه بازی Cyberpunk 2077 برای نسل بعدی کنسول‌ها


احتمال عرضه بازی Cyberpunk 2077 برای نسل بعدی کنسول‌ها

شرکت سی دی پراجکت رد به تازگی اعلام کرد که احتمال دارد بازی Cyberpunk 2077 برای نسل بعدی کنسول‌ها نیز عرضه شود.

احتمال عرضه بازی Cyberpunk 2077 برای نسل بعدی کنسول‌هابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی است که دو شرکت مایکروسافت و سونی از نسل آینده کنسول‌های خود صحبت می‌کنند و هر دو شرکت اطلاعات سخت افزاری کنسول‌های خود را اعلام کرده‌اند، همین موضوع به سازندگان عناوین رایانه‌ای کمک می‌کند تا بتوانند روی تولید بازی‌های بعدی تمرکز کنند و دست به ساخت بازی رایانه‌ای جدیدی با کیفیت بسیار بالاتر از عناوین نسل فعلی کنسول‌ها بزنند، از این رو بسیاری از شرکت‌های سازنده بازی‌ها اعلام کردند که در حال ساخت عنوان بعدی خود برای نسل بعدی کنسول‌ها هستند. اما یکی از عناوینی که در سال گذشته معرفی شده بود و تریلر آن توانست نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند، عنوان Cyberpunk 2077 بود.

این عنوان توسط شرکت CD Projekt RED توسعه داده می‌شود و بر اساس تریلر و گیم پلی منتشر شده از آن مشخص شده که در سبک اکشن و جهان باز ساخته خواهد شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از این بازی، عنوان مذکور برای کنسول‌های نسل فعلی یعنی PS4 و Xbox One ساخته شده است اما به تازگی شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت CDPR قصد دارد این بازی را به نسل بعدی کنسول‌ها انتقال دهد.

احتمال عرضه بازی Cyberpunk 2077 برای نسل بعدی کنسول‌ها

هر چند به نظر نمی‌رسد این بازی برای نسل فعلی کنسول‌ها عرضه نشود چرا که شرکت سازنده قطعا از سود دو کنسول فعلی نخواهد گذشت و از آنجایی که هنگام معرفی کنسول‌های PS5 و Xbox X گیمرهای کمی نسبت به خرید آن اقدام خواهند کرد، انتظار می‌رود CD Projekt RED این بازی را برای هر دو نسل از کنسول‌ها روانه بازار کند.

بیشتر بخوانید: به The Last of Us: Part 2 افتخار خواهید کرد

شرکت سازنده بازی نیز اخیرا اعلام کرد که احتمال عرضه ورود این بازی به نسل بعدی کنسول‌‌ها وجود دارد، اما فعلا تمرکز اصلی ما عرضه این بازی برای نسل فعلی کنسول‌ها است. عنوان Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ ۱۶ آوریل برای کنسول‌های PS4، Xbox One، پلتفرم استادیا و پلتفرم کامپیوتر عرضه شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف خونین اتوبوس مسافربری با تریلی در جاده مهریز + وضعیت مصدومان