1152 ریال سود دوره 9 ماهه «ساروم»


1152 ریال سود دوره 9 ماهه «ساروم»

پول نیوز - هر چند که مقدار فروش «ساروم» در طی 9 ماه اخیر تغییر چندانی نسبت به گذشته نداشته اما؛ افزایش نرخ ها و درآمدهای متفرقه سود مطلوبی را عاید شرکت کرد.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «سیمان ارومیه» 9 ماه از سال جاری را با کسب سود هر سهم 1152 ریالی به اتمام رساند و نشان داد از 9 ماهه سال قبل 83 درصد بیشتر سودسازی کرده است.

درآمد فروش محصولات با رشد 34 درصدی به رقم 1932 میلیارد ریال رسید که در این مسیر، هم افزایش نرخ و هم رشد مقدار فروش اثرگذار بوده‌اند.

«ساروم» پیش بینی کرده 303 میلیارد ریال دیگر درآمد شناسایی کند که با توجه به روند اخیر پیش بینی قابل قبولی به نظر می رسد و چندان دور از دسترس نیست.

بازاریابی در بازارهای جدید داخلی و صادراتی، افزایش تنوع تولید محصولات، مدیریت هزینه و کنترل بهای تمام شده و هماهنگی با کارخانجات همجوار جهت کاهش تخفیفات، از جمله اقدامات این سیمان ساز است که در جهت رشد فروش و کاهش هزینه های تولید در حال انجام است.

«ساروم» علاوه بر 25 میلیارد ریال درآمد سرمایه گذاری ها، 104 میلیارد ریال درآمد متفرقه نیز شناسایی کرد تا جمع کل سود خالص شرکت طی دوره 9 ماهه منتهی به آذر، به رقم 806 میلیارد ریال برسد که تقریبا 2 برابر سود دوره 12 ماهه سال 97 است.

1152 ریال سود دوره 9 ماهه «ساروم»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی