مسجد مهمترین پایگاه پیوند سبک زندگی مردم با مهدویت و انتظار است


مسجد مهمترین پایگاه پیوند سبک زندگی مردم با مهدویت و انتظار است

حجت‌الاسلام نوری‌‌زاده با اشاره به نقش مسجد در گسترش فرهنگ مهدویت در کشور، گفت: مساجد مهمترین پایگاه آشنایی روزانه مردم با معارف مهدوی و فرهنگ انتظار هستند لذا باید با اجرای برنامه‌های خلاقانه این فرهنگ را بیشتر جریان‌سازی کنند.

حجت ‌الاسلام والمسلمین «سید ناصرالدین نوری زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، درباره دیدار هفتگی خود با ائمه جماعات مساجد استان تهران، اظهار کرد: هدف اصلی از این دیدار، تبادل آرا و تجارب با آنان و تا حد توان حل مشکلات مساجد است.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران افزود: همه ائمه جماعات مساجد می توانند بدون هیچ واسطه ای نظرات خود درباره برنامه ها و عملکرد این مرکز را نیز در این جلسات مطرح کنند و ما حتما از نظرات سازنده برای رفع نواقص و تقویت برنامه های مثبت استفاد می کنیم.

وی با بیان اینکه مسجد طبق فرمایش حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی، منشا همه خیرات است، گفت: توصیه ها و دیدگاه های مراجع عظام تقلید را در برنامه ریزی ها و سیاست های گذاری خود حتما لحاظ می کنیم.

نوری زاده در ادامه با اشاره به نقش مساجد در گسترش فرهنگ مهدویت در کشور، اظهار کرد: مساجد در هر زمینه ای وارد شده اند مهم ترین نقش را ایفا کرده اند که این موضوع را مدام در دیدار با ائمه جماعات یادآوری می کنیم.

وی تاکید کرد: مساجد مهم ترین پایگاه آشنایی روزانه مردم با معارف مهدوی و مولفه های فرهنگ انتظار هستند که باید با اجرای برنامه های خلاقانه این فرهنگ را هر روز بیشتر و بیشتر جریان سازی کنند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس