افزایش منابع مالی مساجد با محور مهدویت، آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد


افزایش منابع مالی مساجد با محور مهدویت، آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

حجت‌الاسلام مرتضوی‌لنگرودی با بیان‌اینکه افزایش منابع مالی مساجد با محوریت مهدویت برکات فراوانی برای جامعه دارد، گفت: هزینه برای ترویج فرهنگ اربعین و مهدویت، آثار شگرفی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و رونق سبک زندگی دینی در جامعه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید صدرالدین مرتضوی لنگرودی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی توجه به فرهنگ انتظار و گفتمان مهدویت را جهانی کرده است، اظهار کرد: این انقلاب نقطه عطف توجه دل ها به حضرت ولیعصر(عج) شد‌.

تولیت حوزه علمیه فتحیه اضافه کرد: با ظهور حضرت صاحب الامر (عج) بساط تبعیض برچیده و عدالت به عنوان هدف بعثت انبیای الهی جهانی می شود.

وی ادامه داد: دشمن با درک اهمیت بی بدیل اعتقاد جهانیان به موضوع موعود آخرالزمان(عج)، مدام با خلق فرقه های ضاله و منجیان باطل، به دنبال منحرف کردن اذهان از سرنوشت محتوم بشریت، یعنی پیروزی مستضعفان بر مستکبران است.

مرتضوی لنگرودی در ادامه با اشاره به نقش بی نظیر مساجد در اشاعه آموزه های مهدوی و معرفت بیشتر مردم به حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، گفت: متاسفانه، حمایت های مادی و معنوی لازم در این زمینه از مساجد صورت نمی گیرد درحالی که افزایش منابع مالی مساجد با محوریت مهدویت و سایر حوزه های معرفتی، دستاوردهای فراوانی برای جامعه در پی دارد.

وی با بیان اینکه حماسه چند ده میلیونی اربعین حسینی نمونه ای از ظرفیت عظیم فرهنگ تشیع در ایجاد جامعه ای سراسر صلح و دوستی و مهربانی است، خاطرنشان کرد: تمام جهان در عصر ظهور، از بی عدالتی ها و آسیب ها و معضلات تهی می شود بنابراین هزینه کردن برای گسترش فرهنگ اربعین و مهدویت، به صورت مستقیم اثرات شگرفی در کاهش آسیب های اجتماعی و رونق سبک زندگی دینی در میان مردم دارد.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در