رقابت منصوریان و مربی پرتغالی برای نشستن روی نیمکت شهرخودرو


رقابت منصوریان و مربی پرتغالی برای نشستن روی نیمکت شهرخودرو

با اعلام مالک باشگاه شهرخودرو روز سه‌شنبه سرمربی جدید این تیم مشخص خواهد شد.

رقابت منصوریان و مربی پرتغالی برای نشستن روی نیمکت شهرخودروبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با جدایی گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از این تیم، مدیران این باشگاه برای انتخاب جانشین او با یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو به توافق رسیدند. با وجود مخالفت ابتدایی مدیران شهرخودرو با جدایی گل‌محمدی، این مربی ۴۳ ساله هدایت سرخپوشان تهرانی را برعهده گرفت و در آستانه رقابت‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شهرخودرو کادر فنی خود را در اختیار ندارد.

فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو در خصوص انتخاب سرمربی جدید این تیم اظهار داشت: روز سه‌شنبه ساعت ۱۱ جلسه‌ای را در باشگاه برگزار می‌کنیم و از بین گزینه‌های داخلی و خارجی یک نفر را به عنوان سرمربی جدید شهرخودرو معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: خلعتبری به شهرخودرو پیوست/ مهاجم استقلال سرخ‌پوش می‌شود

حمیداوی در مورد گزینه‌های جانشینی گل‌محمدی در تیمش بیان کرد: علیرضا منصوریان یکی از گزینه‌های ما بود و مجتبی سرآسیایی هم که همواره به تیم کمک کرده است. یک گزینه خارجی هم مدنظر داریم. قطعا سه شنبه سرمربی جدید شهرخودرو را مشخص خواهیم کرد.

طبق شنیده‌ها گزینه خارجی شهرخودرو پائولو سرجیو، مربی پرتغالی سابق صنعت نفت آبادان است. شهرخودرو خراسان روز یکم بهمن‌ماه در مرحله اول پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف برنده دیدار چنای سیتی و الرفاع بحرین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: شهرخودرو مهاجم اوکراینی جذب می‌کند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق