دانش‌آموزان ابتدایی چهارمحال و بختیاری صبح سه‌شنبه دیرتر مدرسه می‌روند


دانش‌آموزان ابتدایی چهارمحال و بختیاری صبح سه‌شنبه دیرتر مدرسه می‌روند

شهرکرد- ایرنا- اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اعلام کرد، فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی این استان در روز سه‌شنبه 24دی‌ماه یک ساعت دیرتر آغاز می‌شود.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا از این اداره کل، آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در این اطلاعیه اعلام کرده است که به علت پیش‌بینی بارش برف در نقاط مختلف روز سه‌شنبه ۲۴ دی‌ماه تمامی مدارس ابتدایی نوبت صبح استان به جز منطقه میانکوه، فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.
این اداره کل یادآور شده است، با توجه به اینکه آغاز بارش‌ها از نیمه شب دوشنبه پیش‌بینی شده است چنانچه در ساعات اولیه صبح سه‌شنبه تصمیم جدیدی اتخاذ شود، ساعت۷ صبح از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بارش برف از اواخر وقت دوشنبه این استان را فرا می‌گیرد و در روز سه‌شنبه بسیاری از نقاط استان به ویژه مناطق شرقی را تحت تاثیر خود قرار می‎دهد.

مهرداد قطره سامانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه منجر به کولاک برف در گردنه‌ها، کاهش دید افقی، اختلال در تردد در مناطق کوهستانی و یخ‌زدگی معابر عمومی می‌شود.

وی ادامه داد: این سامانه در روز چهارشنبه با شکل‌گیری مه صبحگاهی، باد شدید و کاهش محسوس دما همراه می‌شود.

قطره سامانی با اشاره به پایداری هوای سرد در استان، تصریح کرد: شهرکرد صبح روز دوشنبه با دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه کشور و بلداجی با ۱۷ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان گزارش شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، ارتفاع برف در ایستگاه کوهرنگ را ۸۳ سانتی‌متر اعلام کرد و گفت: بارش برف نسبت به میانگین دوره مشابه که ۸۴ سانتی متر بوده است با کاهش مواجه است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۲۰۶ هزار دانش‌آموز در بیش از دو هزار ۴۰۰ مدرسه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی