پلیس راهور: در سفر به این مناطق کشور حتما زنجیرچرخ همراه ببرید


پلیس راهور: در سفر به این مناطق کشور حتما زنجیرچرخ همراه ببرید

تسنیم نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به بارش برف در محورهای مواصلاتی استانهای غربی، شمالی و شمال غربی کشور از رانندگانی که قصد سفر به این استانهای را دارند، خواست حتماً زنجیرچرخ با خود همراه داشته باشند.

سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر در اکثر محورهای آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، زنجان و کردستان شاهد بارش برف هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه تردد در اغلب محورهای استان آذربایجان غربی و محور کرمان ـ شهداد الزامی است، گفت: به رانندگانی که قصد سفر به استانهای غربی، شمالی و شمال غربی کشور مانند کردستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان و زنجان را دارند، مؤکداً توصیه می‌کنیم زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی از مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در محور بوشهر ـ گناوه خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر انسداد برخی از محورهای مواصلاتی در استان خراسان رضوی برطرف شده اما همچنان تعداد زیادی از محورهای مواصلاتی در استان سیستان و بلوچستان و برخی از محورهای مواصلاتی در دو استان کرمان و هرمزگان مسدود است.

به گفته این مقام پلیس راهور، ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران از پایانه شهید کلانتری تا گرمدره به صورت مقطعی سنگین و نیمه‌سنگین و در دو محور شهریار ـ تهران و پاکدشت ـ تهران نیمه‌سنگین است.

۴۷۲۳۱
کد خبر 1341857

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس