اتحاد آمریکا و داعش فاش شده است/ خوشحالی از ترور سردار سلیمانی


اتحاد آمریکا و داعش فاش شده است/ خوشحالی از ترور سردار سلیمانی

گروه تروریستی داعش در پیامی که در شبکه های اجتماعی منتشر شد از اقدام آمریکا متحد خود برای ترور سردار سلیمانی و فرماندهان حشد شعبی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، گروه تروریستی داعش در پیامی که در شبکه های اجتماعی منتشر شد از اقدام آمریکا متحد خود برای ترور سردار سلیمانی و فرماندهان حشد شعبی قدردانی کرد.

در ساعات اولیه سوم ژانویه ، یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد سردار سلیمانی ، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابو مهدی مهندس معاون حشد شعبی را ترور کرد.

پنتاگون در بیانیه ای اعلام کرد که ترامپ مستقیماً به ارتش آمریکا دستور ترور فرمانده ارشد ایرانی را صادر کرد.

هر دو فرمانده از طرف کشورهای مسلمان به خاطر شکست تروریست های داعش در منطقه مورد تحسین قرار گرفته بودند.

بسیاری بر این باورند که واشنگتن گروه تروریستی داعش را به وجود آورد و به آن کمک کرد تا در سوریه و عراق عملیات نظامی انجام دهد. ترامپ در کنفرانسی خبری در جریان تبلیغات انتخاباتی خود فاش کرد که دولت پیشین آمریکا داعش را ایجاد کرده است.

شواهدی بسیاری وجود دارد که نشان می دهد هواپیماهای آمریکایی تروریست های داعش را از سوریه به مناطق و کشورهای دیگر منتقل می کنند.

در نوامبر 2017 ، خبرگزاری ریانووستی روسیه با استناد به چندین شاهدان عینی اعلام کرد هواپیماهای آمریکایی اخیراً فرماندهان داعش را از شهر المیادین فراری دادند.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟