کشمکش فیفا و یوفا برای تغییر در جام جهانی باشگاه ها


کشمکش فیفا و یوفا برای تغییر در جام جهانی باشگاه ها

به نظر می‌رسد که فیفا با جدیت موضوع ایجاد تغییرات در جام جهانی باشگاه‌ها را دنبال می‌کند.

به نظر می‌رسد که رئیس فیفا علاقه دارد تا در شکل برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان تغییراتی ایجاد کند. ایده اینفانتینو این است که مسابقات جام باشگاه‌های جهان در سال‌هایی که رقابت حساسی مثل جام جهانی وجود ندارد، برگزار شود. همچنین مقرر شده که در ژوئن ۲۰۲۱ از شکل جدید این رقابت‌ها با حضور ۲۴ تیم رونمایی شود.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما ،در همین رابطه در ماه نوامبر ۲۰۱۸ انجمن جهانی باشگاه‌های فوتبال به ریاست فلورنتینو پرز تشکیل شد؛ انجمنی که به شدت از سوی فیفا حمایت می‌شود و قرار است که در آن پیرامون برگزاری دو سال یک بار مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها تصمیم گیری شود. اعضای این انجمن معتقد هستند که با این کار درآمدزایی چند برابر شده و رقابت در سطح همه قاره‌ها شکل خواهد گرفت. با این وجود نهاد یوفا و رئیس آن یعنی الکساند سفرین از این اتفاق استقبال نمی‌کنند.

کشمکش فیفا و یوفا برای تغییر در جام جهانی باشگاه ها

در ماه‌های آینده تیم‌های جدیدی به انجمن جهانی باشگاه‌ها اضافه خواهند شد و این موضوع می‌تواند به شکل گیری فرمت جدید رقابت‌ها کمک کند؛ رقابت‌هایی که در حال حاضر با اعتراض باشگاه‌های آمریکای جنوبی روبروست و آن‌ها بیش از تیم‌های سایر قاره‌ها خواهان تغییرات هستند. شده است. این مسجد در بافت قدیم شهر در خیابان امام خمینی و در پشت حسینیه سقز قرار دارد. آنچه که در اولین نگاه نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند وجود ایوانی ستون‌دار در نمای مسجد است. ویژگی‌ای که آن را از سایر مساجد کردستان و شاید ایران متمایز می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر