جدال جذاب مس و گیتی پسند برنده نداشت/ آذرخش در ثانیه‌های پایانی سقوط کرد


جدال جذاب مس و گیتی پسند برنده نداشت/ آذرخش در ثانیه‌های پایانی سقوط کرد

رقابت‌های هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال امروز یکشنبه برگزار شد.

جدال جذاب مس و گیتی پسند برنده نداشت/ آذرخش در ثانیه‌های پایانی سقوط کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری تمامی مسابقات در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد.

گیتی پسند اصفهان ۲ - مس سونگون ۲

در یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های این هفته ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و مس سونگون از ساعت ۱۷ در سالن سجادیه اصفهان به مصاف هم رفتند. این بازی ابتدا قرار بود با حضور تماشاگران در سالن پیروزی برگزار شود، اما با تصمیم شورای تامین استان اصفهان مکان این دیدار تغییر کرد. همچنین با تصمیم این شورا از ورود تماشاگران به سالن مسابقه هم جلوگیری شد.

در پایان این مسابقه هر ۲ تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. مس سونگون با این تساوی ۶۰ امتیازی شد و به عنوان تیم اول به مرحله پلی آف صعود کرد. همچنین تیم گیتی پسند هم پس از این تساوی ۵۴ امتیازی شد و به عنوان تیم دوم به مرحله پلی آف راه پیدا کرد.

سوهان محمد سیما قم ۵ - شهروند ساری ۴

در دیگر بازی مهم امروز که برگزار شد ۲ تیم سوهان محمد سیمای قم و شهروند ساری از ساعت ۱۷ در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند و در پایان این رقابت زیبا تیم سوهان محمد سیما موفق شد با نتیجه پر گل ۵ بر ۴ از سد نماینده ساری عبور کند.

سوهان محمد با این پیروزی ۳۸ امتیازی شد و به عنوان تیم هفتم به مرحله پلی آف صعود کرد. همچنین تیم شهروند ساری پس از این شکست امتیازی ۴۵ باقی ماند و به عنوان تیم چهارم به مرحله پلی آف راه پیدا کرد.

ستارگان ورامین ۴ - سن ایچ ساوه ۳

در یکی دیگر از بازی‌های حساس امروز ۲ تیم ستارگان ورامین و سن ایچ ساوه از ساعت ۱۷ در سالن شهید گلعباسی ورامین به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار جذاب و مهیج تیم ستارگان موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ از سد تیم خوب و قدرتمند سن ایچ ساوه گذر کند.

ستارگان با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و به عنوان تیم پنجم به مرحله پلی آف صعود کرد. همچنین تیم سن ایچ ساوه پس از این شکست با همان ۳۹ امتیاز به عنوان تیم ششم به مرحله رقابت‌های پلی آف صعود کرد.

ارژن شیراز ۲ - ملی حفاری اهواز ۱

در دیگر بازی‌های امروز ۲ تیم ارژن شیراز و ملی حفاری اهواز در سالن شهید ابوالفتحی شیراز به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی تیم ارژن موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد ملی حفاری عبور کند.

ملی حفاری با توجه به آن که ۲ تیم مقاومت البرز و هایپر شهر نتوانستند در برابر رقبایشان به برتری دست پیدا کنند، این تیم به عنوان هشتمین تیم صعود کرده به مرحله پلی آف راه یافت.

اهورا بهبهان ۲ - فرش آرا مشهد ۱

همچنین در دیگر مسابقه امروز ۲ اهورا بهبهان و فرش آرا مشهد به مصاف هم رفتند و در پایان تیم اهورا موفق شد در دیداری جنجالی با نتیجه ۲ بر ۱ از سد فرش آرا گذر کند و با این پیروزی موفق شد در لیگ برتر باقی بماند.

با پیروزی اهورا در این دیدار آذرخش به همراه شاهین کرمانشاه به لیگ دسته یک کشور سقوط کرد.

مقاومت البرز ۴ - آذرخش بندرعباس ۴

در دیگر بازی امروز ۲ تیم مقاومت البرز و آذرخش بندرعباس در سالن انقلاب کرج به مصاف هم رفتند و در پایان هر ۲ تیم به تساوی پر گل ۴ بر ۴ دست یافتند. با این نتیجه آذرخش بندرعباس با ۲۴ امتیاز و با توجه به پیروزی اهورا به لیگ دسته اول سقوط کرد. همچنین تیم مقاومت البرز هم با ۲۹ امتیاز و با ایستادن در جایگاه دهم جدول به کار خودش در این فصل پایان داد.

همچنین در آخرین بازی امروز هم ۲ تیم شاهین کرمانشاه و هایپرشهر شاهین شهر به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی تیم شاهین موفق شد با نتیجه پر گل ۷ بر ۴ به پیروزی دست پیدا کردند.

برنامه دور رفت پلی آف لیگ برتر پس از بازی‌های امروز مشخص شد. بازی ها روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه برگزار خواهند شد:

محمد سیمای قم- گیتی پسند اصفهان (سالن حیدریان قم)

ستارگان ورامین- شهروند ساری (سالن گلعباسی ورامین)

سن ایچ ساوه- فرش آرای مشهد (سالن فجر ساوه)

حفاری خوزستان- مس سونگون (سالن امام رضا اهواز)

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا