دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان مساوی شد


دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان مساوی شد

اصفهان- ایرنا- دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان 2 بر2 مساوی شد.

دیدارتیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه بدون حضور تماشاگران در سالن سجادی اصفهان برگزارشد.

در این دیدار تیم گیتی‌پسند اصفهان ومس ورزقان سونگون از ساعت ۱۷ امروز در اصفهان برگزار شد و در پایان این دیدار ۲ تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

دراین دیدار تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان که در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتسال در مکان دوم قرار داشت با صدرنشین این رقابت ها بازی داشت که در ابتدا تیم میزبان توانست در نیمه نخست توسط سامان دشن گل برتری را به ثمر برساند.

در نیمه دوم بازیکنان گیتی‌پسند بر حملات خود افزودند و توانستند گل خورده را توسط مهدی مهدی خانی جبران کنند و چند دقیقه بعد سعید احمد عباسی گل برتری را برای این تیم به ثمر برساند.

حملات مس سونگون در ادامه افزایش یافت و این تیم توانست یک دقیقه به پایان بازی گل تساوی را توسط میثم خیام به ثمر برساند تا این بازی با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی به پایان برسد و امتیازات بین ۲ تیم تقسیم شود.

در این دیدار برای گیتی‌پسند اصفهان محمد کشاورز، سعید احمد عباسی، مهران عالیقدر، مسعود یوسف، حسین فهیمی، علی قربانیان، سجاد موسوی، حسین عظیمی، پیمان حفیظی، بهزاد رسولی، محمد حسین درخشانی، مهدی مهدی خانی با سرمربی گری حمید بی‌غم بازی کردند.

همچنین در تیم مس سونگون ورزقان نیز سعید مومنی، میر سجاد افضلی، مصطفی طیبی، میثم خیام، سالار آقا پور، توحید لطفی، سامان دشن، میلاد پورحسن، احسان سلیمانی با سرمربی علی افضل بازی کردند.

پیش از این حضور ۲ تیم بعنوان تیم های اول و دوم جدول به مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال کشورقطعی شده بود و گیتی پسند حریف مرحله بعد خود را نیز شناخته و در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف سوهان محمد سیما قم برود.
بر اساس برنامه تیم های اول تا هشتم لیگ برتر بصورت پلی آف دیدار خواهند کرد که تیم اول با هشتم ، تیم دوم با هفتم ، تیم سوم با ششم و تیم چهارم با تیم پنجم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر با هم رقابت می کنند و در مرحله نیمه نهایی برنده اول و هشتم با برنده چهارم و پنجم و برنده دوم با هفتم با با برنده سوم و ششم رقابت خواهند کرد.

در این مرحله تیم گیتی‌پسند با ۵۴ امتیازدر رده دوم و مصاف مس سونگون ورزقان ۵۷ امتیاز در رده نخست این مرحله قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس