استقلال هنوز هم می تواند قهرمان شود/ جباری: مجیدی باید سیستم استراماچونی را ادامه بدهد


استقلال هنوز هم می تواند قهرمان شود/ جباری: مجیدی باید سیستم استراماچونی را ادامه بدهد

عضو کمیته فنی استقلال می گوید فرهاد مجیدی باید سیستم استراماچونی را ادامه بدهد.

علی جباری در باره شرایط استقلال بعد از حضور فرهاد مجیدی در استقلال به "ورزش سه" گفت: به هرحال فرهاد مجیدی استقلالی است و برای این تیم زحمت کشیده است، در شرایط فعلی استقلال جز حمایت کاری نمی شود کرد. آقای مجیدی باید بداند تیم بزرگی را اداره می کند و زمان بازیگری اش گذشته است.

او ادامه داد: مردم همیشه از استقلال انتظار دارند، این تیم بازیکنان خوبی دارد و باید مدیران باشگاه چند مهره بگیرند. بازیکنان باید با دل و جان نشان دهند چقدر برای این تیم احترام قائل هستند و چقدر دل شان با استقلال است.

پیشکوست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این تیم همچنان می تواند قهرمان شود یا نه هم گفت: مسلما اگر باشگاه خوب اداره شود، می توان به قهرمانی امیدوار بود. اگر ترمز استراماچونی را نمی کشیدند و این اتفاق ها پیش نمی آمد استقلال قهرمان می شد. این شرایط که به وجود آمد در تیم خلا به وجود آورد و حاشیه اطراف تیم زیاد شد. این بازیکنان همان بازیکنان نیم فصل اول هستند و چند بازیکن هم قرار است اضافه شود و این موضوع باعث می شود ضعف های تیم برطرف شود. استراماچونی سیستم سه دفاعه را در استقلال جا انداخت و باید کادرفنی جدید استقلال هم با آن سیستم کار کنند و مشکلات تیم را برطرف کنند.

جباری در مورد اینکه گفته می شود محمد محمدی و سعید رمضانی گزینه های نهایی سرپرستی استقلال هستند هم گفت: اسم محمد محمدی را شنیده ام و ایشان مدتی در استقلال بود ولی آقای رمضانی سابقه ای در استقلال ندارد. این همه استقلال بازیکن بزرگ داشته است و من فکر می کنم باید کسی به عنوان سرپرست انتخاب شود که در این تیم سابقه داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)