5 مدل عینک پرطرفدار 2020


در ابتدای سال جدید میلادی همه منتظر هستیم تا ببینیم قرار است امسال چه مدل هایی مد شود و چه رنگی را رنگ سال اعلام کنند. در مورد رنگ سال که طبق روال هر سال موسسه رنگ پنتون رنگ سال را انتخاب و معرفی کرد . همانطور که شنیده اید رنگ آبی کلاسیک به عنوان رنگ سال 2020انتخاب شده است . نتیجه ای که از این انتخاب رنگ می‌توان گرفت اینست که در هر کالکشنی در...

در ابتدای سال جدید میلادی همه منتظر هستیم تا ببینیم قرار است امسال چه مدل هایی مد شود و چه رنگی را رنگ سال اعلام کنند.

در مورد رنگ سال که طبق روال هر سال موسسه رنگ پنتون رنگ سال را انتخاب و معرفی کرد . همانطور که شنیده اید رنگ آبی کلاسیک به عنوان رنگ سال ۲۰۲۰انتخاب شده است .

نتیجه ای که از این انتخاب رنگ می‌توان گرفت اینست که در هر کالکشنی در برند های مختلف باید منتظر مدل های قدیمی و کلاسیک باشیم. شاید امروز به یادآوری روزهای گذشته نیاز بیشتری داشته باشیم و یاد خاطرات شیرین گذشته، حالمان را بهتر کند.

مسلما آنچه در کالکشن ۲۰۲۰ برندهای معتبر عینک دنیا خواهیم دید به دور از بقیه مد ها نخواهد بود.

امروز می خواهیم به پنج مدل عینک و فریم که در سال ۲۰۲۰ بیشتر خواهید دید اشاره کنیم و مدل ها را با هم بررسی کنیم.

عینک های کائوچویی باریک

فریم های کائوچویی همیشه مد بوده اند و از آن مدل هایی هستند که هر ساله توسط شرکت ها و برند ها جایگاه ویژه ای در تولید دارند . درباره عبنک های کائوچویی کلاسیک سال ۲۰۲۰ باید بگوییم که خصوصیت اصلی آنها اینست که فریم ها باریکتر شده است و با عینک هایی ظریف تر روبرو هستیم. عمده مدل ها مربع شکل است و مدل های گردی با سایز حدقه متوسط و فریم دور حدقه بسیار باریک و حالت کاملا گرد ندارند. این مدل ها در رنگ های متفاوت طراحی شده اند. حتی رنگ آبی سال را میتوان در آنها دید ولی طبق روال هر سال رنگهای دیگر نیز در کلکسیون ها دیده می‌شود.

5 مدل عینک پرطرفدار 2020

عینک های کائوچویی کلاسیک سال ۲۰۲۰ می‌تواند انتخاب ایده آلی برای افرادی باشد که ساده و شیک لباس می پوشند.

عینک گربه ای

عینک های گربه‌ای اولین بار در دهه ۵۰ میلادی با الهام از چشمان گربه ساخته شد و در مدت کوتاهی محبوب شد . عینک گربه ای دوران جدیدی از یک سبک شیک برای خانم ها را نشان می دهد . مدل های گربه ای توسط بازیگران مشهوری مانند الیزابت تیلور و مرلین مونرو مورد استفاده قرار گرفت و بعد از آن بشدت در بین خانم ها به محبوبیت رسید. امروزه عینک های چشم گربه ای با حدقه های گردتر و مربع تر و عدسی های بزرگتر با خمیدگی کم طراحی می‌شود. این مدل عینک در سال های اخیر بر روی صورت ستارگانی همچون جسیکا آلبا دیده‌ایم . عینک های گربه ای در سال ۲۰۲۰ هم در برند هایی معروف جایگاه ویژه را به خود اختصاص داده است البته با طراحی جدید تر عینک های گردتر و عدسی های بزرگتر و با کشیدگی فریم کم .

5 مدل عینک پرطرفدار 2020

توصیه ما به خانم ها اینست که در سال جدید میلادی به عینک های گربه ای توجه ویژه داشته باشید .

عینک های سبک وینتیج یا رترو

مد امسال را می‌توان بازگشت به سالهای دور دانست – همانطور که در انتخاب رنگ سال معلوم است .

امسال عینک های وینتیج و این سبک بسیار محبوب خواهند بود . بسیاری از برند ها مدل های قدیمی خود را رو آورده اند و با استقبال خوبی مواجه شده اند. وینتج ما را یاد روزهای جوانی پدر و مادر می اندازد روزهایی که همه چیز خوب بود و این حس نوستالوژیک می‌تواند ما را هم ببرد به آن سالها و دلیل باشد برای انتخاب سبک وینتیج.

انتخاب چیزهای قدیمی همیشه جذابیت زیادی دارد . ماشین قدیمی – مدل کفش و لباس قدیمی و عینک قدیمی

امسال عینک های دوپل – عینک های خلبانی و فلزی و حتی عینک های گرد و فلزی را می توان در برند های مختلف پیدا کرد.

5 مدل عینک پرطرفدار 2020

امسال از مدل های قدیمی به هیچ وجه غافل نشوید. راستی اگر میتوانید یک سری به کمد مادر بزرگ و پدر بزرگ هایتان بزنید شاید یکی از این مدل ها را انجا پیدا کردید.

عینک های فلزی گرد و بیضی

عینک گرد را نمی‌توان مختص زمان خاصی دانست و مدلیست که بیشتر دوره ها مد بوده است. شاید بتوان گفت قدیمی ترین مدل عینک، عینک گرد بوده است.

در قرن۲۰ و ۲۱ می‌توان نمونه های تکامل یافته عینک های گرد را دید که بر روی صورت اکثر دانشمندان و روشنفکران قرار گرفته است. در چند سال گذشته عینک های گرد کائوچویی بسیار پرطرفدار بوده است اما امسال را می‌توان سال عینک های گرد فلزی دانست، عینک هایی با ظرافت زیاد و حدقه های سایز متوسط . عینک هایی شیک که به رنگ طلایی و نقره ای بیشتر دیده می شود و بعضا در برندها می‌توان فلزی های رنگی نیز مشاهده کرد . امسال عینک ها را در دو مدل ساده و دو پل می‌بینیم.

5 مدل عینک پرطرفدار 2020

ما مدل های گرد را همچنان برای دانشجویان و روشنفکران انتخاب مناسب می‌دانیم و انگار خاص این گروه ساخته شده است. معمولا چیزی که راجع به عینک گرد می‌گوییم اینست که افراد با صورت های گرد از این مدل استفاده نکنند. چون زیاد مناسب فرم صورتشان نیست. ما پیشنهادمان اینست که یا سراغ مدل های بیضی بروید یا از مدل های دوپل گرد استفاده کنید.

عینک های فلزی زاویه دار

البته جدید ترین عینک هایی در سال ۲۰۲۰ می‌بینیم عینک های زاویه دار هستند. و از مدل های است که امسال خیلی سر و صدا می کند. عینک های زاویه دار و چند ضلعی از هیچ الگوی خاصی پیروی نمی‌کنند و گاهی حدقه ای از بالا سه ضلع دارد و پایینش گرد است . جالبست .نه!

5 مدل عینک پرطرفدار 2020

عینک های شش ضلعی، مربع و مستطیل های چند وجهی و هر مدلی که بخواهید. مدل های کاملا نامتقارن. البته در سال ۲۰۱۹ هم عینک های گوشه دار زیادی دیدیم ولی تفاوتش با امسال اینست که اکثر حدقه ها کوچکتر شده است و از حالت مربعی گوشه دار به چند وجهی رسیده است. این مدل ها گاهی مناسب یک مجلس کاملا رسمی و گاهی مناسب یک دست لباس اسپرت است. البته میتوانید برای استفاده لباس در کنار این مدل ها نیز از هیچ الگویی پیروی نکنید درست مانند خود مدل عینک.

لباس های راحت و گشاد هم گزینه خوبی برای این مدل ها هستند . نکته دیگر اینکه این مدل ها اکثر فلزی هستند. فلز های با رنگ های ساده و رنگی. شاید این مدل را امسال بر روی صورت هنرمندان زیادی ببینیم.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!