کتابخانه‌ای جامع برای بازی‌های رایانه‌ای ایجاد می‌شود


کتابخانه‌ای جامع برای بازی‌های رایانه‌ای ایجاد می‌شود

تفاهم‌نامه همکاری بین دو نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با محوریت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، امضا شد.

کتابخانه‌ای جامع برای بازی‌های رایانه‌ای ایجاد می‌شود

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی اداره ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ تفاهم‌نامه همکاری با محوریت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی با توجه به ۸ ماده و تعیین تعهدات بین دو نهاد بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و کتابخانه‌های عمومی کشور، توسط علیرضا مختارپور، دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و سید صادق پژمان، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای امضا شد.

از مهم‌ترین تعهدات طرفین؛ فراهم کردن امکانات برای برگزاری دوره‌های آموزش بازی‌سازی برای مخاطبان کتابخانه‌ها در گروه سنی نوجوانان و جوانان، اختصاص فضای ویژه در کتابخانه‌ها به منظور تکمیل منابع کتابخانه‌ها با کتب و بازی‌های اهدایی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مشارکت در برگزاری رویداد‌های بازی‌سازی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی و همکاری در ایجاد اتاق‌های بازی در کتابخانه‌ها را می‌توان نام برد.

همچنین می‌توان به اطلاع رسانی و همکاری در ایجاد کتابخانه جامع تخصصی بازی‌های دیجیتال، از دیگر تعهدات ذکر شده در این تفاهم‌نامه اشاره کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل