کتابخانه‌ای جامع برای بازی‌های رایانه‌ای ایجاد می‌شود


کتابخانه‌ای جامع برای بازی‌های رایانه‌ای ایجاد می‌شود

تفاهم‌نامه همکاری بین دو نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با محوریت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، امضا شد.

کتابخانه‌ای جامع برای بازی‌های رایانه‌ای ایجاد می‌شود

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی اداره ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ تفاهم‌نامه همکاری با محوریت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی با توجه به ۸ ماده و تعیین تعهدات بین دو نهاد بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و کتابخانه‌های عمومی کشور، توسط علیرضا مختارپور، دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و سید صادق پژمان، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای امضا شد.

از مهم‌ترین تعهدات طرفین؛ فراهم کردن امکانات برای برگزاری دوره‌های آموزش بازی‌سازی برای مخاطبان کتابخانه‌ها در گروه سنی نوجوانان و جوانان، اختصاص فضای ویژه در کتابخانه‌ها به منظور تکمیل منابع کتابخانه‌ها با کتب و بازی‌های اهدایی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مشارکت در برگزاری رویداد‌های بازی‌سازی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی و همکاری در ایجاد اتاق‌های بازی در کتابخانه‌ها را می‌توان نام برد.

همچنین می‌توان به اطلاع رسانی و همکاری در ایجاد کتابخانه جامع تخصصی بازی‌های دیجیتال، از دیگر تعهدات ذکر شده در این تفاهم‌نامه اشاره کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جنجال جدید احمدی نژاد بعد از حمله سپاه پاسداران؛ موضع‌گیری دوپهلو