اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی البرز با 50 درصد اعتبارات


اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی البرز با 50 درصد اعتبارات

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به اینکه در پروژه‌های دولتی، 50 الی 60 درصد هزینه پروژه‌ها صرف دستمزد نیروی انسانی می‌شود، گفت: به همت گروه‌های جهادی هزینه اجرای 1200 پروژه استان نصف شد.

اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی البرز با 50 درصد اعتبارات

علی ترکاشوند، مسئول بسیج سازندگی البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای 40 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور گفت: سهم استان البرز از این آمار 1200 پروژه بود که طی ماه‌های اخیر به بهره‌برداری رسید.
وی کوچک بودن، عام‌المنفعه و زودبازده بودن را از مهم‌ترین ویژگی پروژه‌های افتتاح شده در استان البرز دانست و افزود: راه، پل، ابنیه، بهداشت و درمان، آموزش و اشتغال از جمله طرح‌هایی بودند که به ثمر رسیدند، همچنین در سفر سردار سلامی به استان البرز بنا بر این شد که 10 میلیارد تومان توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه به بسیج سازندگی البرز تخصیص یابد.
مسئول بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به اینکه با مشارکت کمیته امداد و دیگر نهادهای اجرایی 10 میلیارد مذکور به 20 میلیارد تومان تبدیل شد، گفت: تهیه جهیزیه نوعروسان بی‌سرپرست و بدسرپرست، بهداشت و درمان، سلامت، پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، آموزش و اشتغال، محرومیت‌زدایی و ساخت خانه محروم با اعتبار تخصیص داده شده در دستور کار قرار دارد.
ترکاشوند تصریح کرد: در انجام پروژه‌های درمان، بهداشت و سلامت 566 میلیون تومان با همکاری سازمان بسیج جامع پزشکی در سال 98 خدمات رایگان ارائه شده است و 57 هزار و 500 نفر از خدمات رایگان پزشکی بهره برده‌اند.
مسئول بسیج سازندگی استان البرز در پایان با اشاره به اینکه در پروژه‌های دولتی، 50 الی 60 درصد هزینه پروژه‌ها صرف اجرت و دستمزد نیروی انسانی می‌شود، گفت: به همت گروه‌های جهادی و فعالیت سفیران کار و تلاش هزینه اجرای 1200 پروژه به نصف کاهش پیدا کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت