تدارک مسجد جمکران برای منتظران/ از توسل‌خوانی شالبافان تا ندبه انتظار


تدارک مسجد جمکران برای منتظران/ از توسل‌خوانی شالبافان تا ندبه انتظار

سخنرانی حجت‌الاسلام تراشیون و توسل‌خوانی شالبافان در ویژه‌برنامه توسل به حریم کبریا و زمزمه دعای ندبه با نوای سیدمحسن بنی‌فاطمه، از برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در هفته جاری است.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، مسجد مقدس جمکران همچون هفته های گذشته در روزهای پایانی هفته جاری نیز با تدارک برنامه های متنوع میزبان منتظران و زائران می شود.

بنابر این گزارش، برنامه های میعادگاه منتظران روز سه‌شنبه، ۲۴ دی ماه با آموزش قرآن و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۱۸ آغاز شده و در ادامه حجت الاسلام «تراشیون» در جمع مهدی باوران سخنرانی می کند.

زمزمه دعای توسل با نوای «حاج حسن شالبافان» در ویژه برنامه «توسل به حریم کبریا» از ساعت ۲۰:۱۵ پایان بخش برنامه های سه شنبه شب مسجد مقدس جمکران است.

میعادگاه منتظران پنجشنبه، ۲۶ دی ماه نیز از ساعت ۱۸ با جلسه آموزش عمومی قرآن میزبان مهدی باوران می شود و سپس در ویژه برنامه «کمیل عارفانه» حجت الاسلام یزدی برای زائران و مهدی باوران به سخنرانی پرداخته و سپس دعای پرفیض کمیل با نوای احمد نصراللهی زمزمه می شود.

جمعه، ۲۷ دی ماه نیز برنامه های مسجد مقدس جمکران از ساعت ۵:۴۵ با قرائت دعای عهد آغاز شده سپس آئین «ندبه انتظار» با سخنرانی حجت الاسلام الیاسی برگزار می شود.

دعای پرفیض ندبه نیز بعد از آن با نوای سیدمحسن بنی فاطمه در میعادگاه منتظران زمزمه می شود.

پایان بخش برنامه های جمکران در این هفته قرائت زیارت آل یاسین از ساعت ۱۶:۱۵ روز جمعه است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی