لیست بهترین هدیه برای مردان


لیست بهترین هدیه برای مردان

هدیه و کادو که به آن پیشکش و تحفه نیز می‌گویند؛ یکی از زیباترین و لذت بخش‌ترین کارهای دنیاست که حس خوبی را در هر دو طرف ایجاد می‌کند. شاید این کار در نگاه اول بسیار ساده به نظر برسد اما همیشه خانم‌ها از دوراهی‌های انتخاب نوع هدیه برای مردان شکایت کرده و آن را […]

هدیه و کادو که به آن پیشکش و تحفه نیز می‌گویند؛ یکی از زیباترین و لذت بخش‌ترین کارهای دنیاست که حس خوبی را در هر دو طرف ایجاد می‌کند. شاید این کار در نگاه اول بسیار ساده به نظر برسد اما همیشه خانم‌ها از دوراهی‌های انتخاب نوع هدیه برای مردان شکایت کرده و آن را یکی از کارهای سخت و پیچیده دنیا می‌دانند، اما به هر حال این یک امر طبیعی بوده که در قبال خرید کادوهای بسیاری که آقایان به مناسبت‌های مختلف برای خانم‌ها تهیه می‌کنند اندکی نیز شانس کادو گرفتن خواهند داشت. ما در این مقاله قصد داریم درباره بهترین هدیه‌ای که آقایان را خوشحال می‌کند با شما سخن بگوییم. اگر مناسبت خاصی در پیش رو دارید و یا قصد تشکر از زحمات بی‌دریغ شریک زندگیتان را دارید بهتر است هدیه‌ای در خور شأن و زحمات بی‌مثالش تهیه کنید درادامه با همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم. شما می‌توانید با توجه به شخصیتی که از همسرتان سراغ دارید اطلاعاتی را در زمینه نوع کادو مورد پسندش در این مقاله را دریافت کنید.

هدیه برای مردان

مردان خجالتی و هدیه مورد علاقه‌شان
از آنجایی که این گونه مردان به دلیل خجالتی بودن کمتر صحبت کرده و معمولاً نیز در جواب سوال‌هایتان جواب‌های کوتاه می‌دهند و بیشتر در لاک خود فرو رفته و کمتر با شما هم صحبت می‌شوند؛ این کارشان عملاً منجر به این می‌شود که اطلاعات کمتری در مورد نوع شخصیت و علایق طرف مقابلتان داشته باشید و این کار شما را برای خرید نوع کادو به مناسبت‌های مختلف دشوارتر می‌سازد. از آنجایی که این گونه مردان بیشتر اوقات خود را در تنهایی و اتاق شخصی‌شان می‌گذرانند و بیشتر از اینکه در جمع حضور داشته باشند در تنهایی به سر می‌برند بهترین هدیه برای این گونه افراد کتاب، دستگاه موزیک پلیر و یک پک قهوه و نسکافه یا دستگاه قهوه ساز خانگی است. به نظر می‌رسد این هدایا در تنهایی و گذران اوقات شخصی‌شان گزینه مناسبی باشد. کتاب خواندن و در کنار آن شنیدن موسیقی به همراه نوشیدن یک فنجان قهوه یا نسکافه داغ یکی از شیرین‌ترین و لذت بخش‌ترین کارهای دنیاست.

انتخاب هدیه برای مردان ساده و بی آلایش
معمولاً این گونه مردان بسیار ساده دل، صادق و زود باور بوده؛ لباس‌های ساده پوشیده و زندگی ساده‌ای نیز خواهند داشت؛ بنابراین از کادوهای لاکچری، لوکس، گران قیمت و خیلی خاص خوشحال نخواهند شد. برای این گونه مردان دریافت یک شاخه گل ساده و یک پیراهن و شلوار ساده یا ابزار کارشان نیز بسیار خوشحال ‌کننده است؛ بنابراین لازم نیست سراغ هدایای گران قیمت بروید.

لیست بهترین هدیه برای مردانکتاب بهترین هدیه برای مردانی است که بیشتر اوقات خود را در تنهایی و اتاق شخصی‌شان می‌گذرانند

انتخاب هدیه برای مردان لاکچری یا ولخرج
از آنجایی که اینگونه افراد بی‌هیچ حساب و کتابی برای امور شخصی‌شان و یا حتی دیگران خرج می‌کنند و برنامه‌ریزی خاصی برای درآمد و پول بدست آمده ندارند معمولا از دیگران هم انتظار دریافت هدایای بزرگ، خاص و گران قیمت خواهند داشت. هدایای پر زرق و برق که از فروشگاه‌های خاص و لاکچری و پاساژهای معروف خریداری می‌شود آنها را بسیار خوشحال می‌کند مثلاً خرید یک ساعت لوکس، سِت کیف و کفش و جا موبایلی لوکس و یا حتی به روزترین و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا مانند ساعت‌های دیجیتال، هندزفری بلوتوث، کیف اداری شیک، جاموبایلی و یا حتی موبایل و لپ‌تاپ برای این گونه افراد مناسب است.

انتخاب هدیه برای مردان جدی
از آنجایی که این گونه افراد کمتر اهل حرف زدن و بیشتر اهل عمل هستند و در زندگی‌‌شان یک مسیر و هدف مشخصی دارند که در آن قدم می‌گذارند و همه کارها را طبق اصول انجام می‌دهند ترجیحاً در انتخاب هدیه برای اینگونه افراد شما نیز سخت‌گیر باشید. مثلا توجه کنید که این گونه افراد به چه مسئله و کاری مشغول هستند؛ اگر ورزشکار حرفه‌ای هستند یک سِت ورزشی لوکس و کامل در یک بسته بندی مدرن خریداری کنید، اما برای افراد اهل مطالعه یک جلد کتاب، برای اهالی هنر یک تابلوی مفهومی و زیبا، برای علاقه‌مندان به تکنولوژی‌های نوین و جدید در حوزه دیجیتال یک پک موزیک پلیر به همراه هندزفری و برای افراد کاری یک سِت کیف اداری و جاسوئیچی گزینه‌های بسیار مناسبی هستند. از آنجایی که این گونه افراد در لباس پوشیدن و ست کردن لباس‌ها با هم بسیار سخت‌گیر بوده و معمولاً یک کمد پر از لباس دارند؛ اگر در سال‌های ابتدایی ازدواج هستید و هنوز شناخت کافی از یکدیگر ندارید پس برایش لباس نخرید شاید به صراحت به شما بگوید که از انتخاب شما در خرید لباس راضی نیست.

لیست بهترین هدیه برای مردانکیف و کمربند برند بهترین هدیه برای مردانی است که بی‌هیچ حساب و کتابی برای امور شخصی‌شان و یا حتی دیگران خرج می‌کنند

انتخاب هدیه برای مردان احساساتی
اینگونه مردان بسیار احساساتی، مهربان، دلسوز و عاشق محبت کردن و اهل خانواده هستند؛ هیچ‌گاه مناسبت‌های دو نفره و خانوادگی مانند تولد همسر و فرزندان و سالگرد ازدواجشان را از خاطر نبرده و معمولاً برایتان سورپرایز جالب، هر چند ساده و نه بسیار پر هزینه در آستین دارند و به هر بهانه‌ای سعی در خوشحال کردن شما خواهند داشت. برای این گونه مردان هرچه کادو بگیرید کم است و جبران محبت‌های بی‌حد و اندازه‌شان نمی‌شود؛ آنها معمولا از چیزهای ساده و کادوهای زیبا و هنرمندانه و یا حتی یک دسته گل زیبا به همراه یک شعر عاشقانه در محیطی رمانتیک مانند یک کافه و در جمع دوستانشان بسیار خوشحال می‌شوید. اگر همسرتان اهل هنر است یک بلیت فیلم رمانتیک و یا کنسرت عاشقانه از خواننده مورد علاقه‌‌اش تهیه کرده و یا یک کتاب شعر و عطری خوشبو او را غافلگیر کنید. همچنین می‌توانید در کنار کادوی تولد برای عشق زندگی‌تان یک کیک با متن عاشقانه و ظاهری زیبا تهیه کنید و به او عشق و علاقه متقابل‌تان را نشان دهید.

انتخاب هدیه برای مردان خودپسند
از آنجایی که این گونه مردان عموماً اهل تظاهر و رسیدگی به ظاهر هستند و خود را با زمانه و آنچه که تازه به بازار می‌آید به روز می‌کنند خرید یک عطر لاکچری و معروف و یا ست اصلاح حرفه‌ای، ساعت‌های لوکس و جدید، گوشی، تبلت و لپ‌تاپ‌های مدرن و امروزی و خلاصه هر آنچه که به چشم آمده و مورد توجه دیگران قرار گیرد نیز برایشان بسیار خوشحال کننده است. از یک فروشنده کادوپیچ حرفه‌ای بخواهید تا هدیه را برایتان به صورت زیبا و خیره ‌کننده کادو کند چون همسرتان قطعا حتی نحوه کادوگرفتن نیز برایش مهم است.

انتخاب هدیه برای مرد خسیس یا حسابگر
افراد خسیس و حسابگر اهل خرج‌های اضافه و بی‌دلیل نبوده و شاید حتی برای شما نیز بی‌حساب و کتاب و بی‌دلیل خرید نکنند؛ معمولاً اینگونه افراد کادوهای گران قیمت و ست‌های کامل که ابزارهای اضافی نیز در خود دارند به کارشان نیامده و مورد پسندشان نیست و آن را خرج اضافه می‌دانند. پس هیچگاه برایشان یک پک کامل و ست ابزار نخرید بلکه حتی یک شاخه گل ساده و کارت پستال زیبا و یک وسیله و ابزار کاربردی مانند کیف و کفش و لباس ساده و ارزان قیمت نیز برایشان مناسب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ازدواج

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟