تمرکز ب ام و بر روی سوپر‌بایک است نه موتوجی پی!


موتوجی‌پی ایران – رئیس بخش موتورسیکلت ب ام و معتقد است که یک پروژه ی موتو‌جی‌پی نسبت به سوپربایک، به تلاش مضاعفی احتیاج دارد. در سال 2013 شاهد بازگشت کمپانی ب ام و به عرصه ی سوپربایک بودیم. این کمپانی با همکاری با تیم شائون مویر به دور رقابت ها بازگشت. این کمپانی با جذب تام سایکس انگلیسی و مارکوس ریتربرگر آلمانی توانست در فصل اخیر در رده ی چهارم...

موتوجی‌پی ایران – رئیس بخش موتورسیکلت ب ام و معتقد است که یک پروژه ی موتو‌جی‌پی نسبت به سوپربایک، به تلاش مضاعفی احتیاج دارد.

در سال 2013 شاهد بازگشت کمپانی ب ام و به عرصه ی سوپربایک بودیم. این کمپانی با همکاری با تیم شائون مویر به دور رقابت ها بازگشت. این کمپانی با جذب تام سایکس انگلیسی و مارکوس ریتربرگر آلمانی توانست در فصل اخیر در رده ی چهارم تولید کنندگان موتور قرار گیرد. قهرمان سابق، تام سایکس در این سال توانست چهار مرتبه بر روی سکو قرار گیرد و صاحب یک پول پوزیشن در دونینگتون پارک شود.

مارکوس شرام، مدیر عامل ب ام و موتوررود طی مصاحبه ای با سایت موتوراسپورت در این رابطه، اینگونه گفت:

ما به تلاش خود در زمینه ی موتور اسپورت ادامه خواهیم داد اما تاکید می‌کنیم که به عقیده ی ما حرکت به سمت موتو‌جی‌پی صرفا فایده ای نخواهد داشت.

من در ابتدا از خودم پرسیدم که آیا ما جرأت بازگشت به مسابقات سوپر بایک را خواهیم داشت یا نه؟ اما در ادامه به این نتیجه رسیدم که کاملا واضح است، زیرا موتور اسپورت بخشی از دی ان ای کمپانی ب ام و می‌باشد. پس ما می‌بایست نماینده ی خود را داشته باشیم.

در فصل گذشته در بخش کاستمر ریسینگ، در طی بیست و پنج مسابقه توانستیم تعداد نه پیروزی بدست بیاوریم و این برای ما بسیار مهم است.

به نظر ما در مسابقات سوپر بایک تلاش بیشتری از نظر فنی بر روی موتور ها می‌شود، این در حالی است که تاثیر برند در موتوجی‌پی، یک مسئله ی حاشیه ای می‌باشد و این قضیه برای تلاش ما توجیه خوبی نیست. تمرکز ما بر مسابقات سوپر بایک و کاستمر ریسینگ می‌باشد.

تمرکز ب ام و بر روی سوپر‌بایک است نه موتوجی پی!تمرکز ب ام و بر روی سوپر‌بایک است نه موتوجی پی! مارکوس ریتربرگر و تایم سایکس – ب ام و سوپربایک

وی در ادامه گفت:

با وجود آن که در فصل گذشته، ب ام و با موتور توسعه نیافته و به روزرسانی نشده ی خود در رقابت های سوپربایک حاضر شد، اما توانست در این فصل به لطف سایکس در رده هشتم جدول قرار گیرد.

ما در فصل 2019 بهتر از آنچه تصور می‌کردیم پیش رفتیم. ما انتظار جایگاه را نداشتیم اما توانستیم چهار بار به این موقعیت دست پیدا کنیم. ما هدف متعادلی برای خود در فصل 2020 در نظر گرفتیم. هدف ما در فصل آینده، توسعه ی موفقیت هایمان و بنا کردن آن بر روی موفقیت های سال گذشته می‌باشد. ما باید در فصل آتی در صدر قرار بگیریم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری