بازیگر «از سرنوشت»: تحصیل کرده‌های بازیگری نادیده گرفته شده‌اند


بازیگر «از سرنوشت»: تحصیل کرده‌های بازیگری نادیده گرفته شده‌اند

یک بازیگر تلویزیون گفت: حضور بازیگران جدید و کم سابقه هم لازم است، اما نه وقتی که تعداد افرادی که در حوزه بازیگری تحصیل کرده هستند و در تئاتر فعالیت می‌کنند نادیده گرفته شوند.

خبرگزاری میزان: حبیب دهقان‌نسب بازیگر تلویزیون پیرامون نقشش در سریال «از سر نوشت» گفت: نقشی که در سریال «از سر نوشت» به ایفای آن پرداختم فردی است به نام «نگهدار» که فردی به نام «ماجد» او را گول می‌زند. این نقش منفی است با این حال تلاش کردم تا نقش را به درستی ایفا کنم.

وی درباره اهمیت زمان پخش در موفقیت یک سریال ابراز کرد: عوامل متعددی در موفقیت یک سریال نقش دارند، یکی از این شاخص‌ها زمان پخش است، البته در سریال «از سر نوشت» عوامل سازنده و بازیگران تلاش خود را انجام داده‌اند و تلاش کرده‌اند تا سریالی ارزشمند را به مخاطبان ارائه کنند، با این همه معتقدم باید اجازه داد تا سریال «از سرنوشت» پخش شود و پس از آن نظر بینندگان را مورد بررسی قرار داد.

دهقان نسب در مورد علاقه‌اش به نقشی که در سریال «از سرنوشت» دارد، بیان کرد: اگر بازیگری نقش خود را دوست نداشته باشد نمی‌تواند به راحتی با آن ارتباط بگیرد و نقش را به خوبی ایفا کند، با این حال حتی اگر نقش خودم را دوست نداشتم، ولی تلاش کردم تا دوستش داشته باشم و ارتباط خوبی با آن برقرار کنم.

دهقان نسب لزوم رویکرد مناسب در موفقیت آثار تلویزیونی را مهم خواند و تصریح کرد: باید به دنبال راهکار‌ها و رویکرد‌هایی باشیم تا بتوانیم مخاطبان را به دیدن سریال‌های خوب ترغیب کنیم در عین حال توجه کنیم که عدم وجود بودجه مناسب سبب ساخت سریال‌های بی‌کیفیت می‌شود و در نهایت لطمه فراوانی را به حوزه فرهنگ و تلویزیون وارد می‌کند.

این بازیگر تلویزیون، سلاح مبارزه با تهاجم فرهنگی را توجه و تدوین رویکرد‌های فرهنگی ارزشمند دانست و تاکید کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی و تلاش رسانه‌های معاند برای جدایی مردم از فرهنگ و رسوم کشورمان باید رویکرد‌های مهم و اثر گذار را در پیش گرفت، برای این منظور باید از ابراز و وسائل لازم کمک گرفت و در گام نخست زیر ساخت‌های لازم همچون بودجه، امکانات جدید و عوامل حرفه‌ای و توانمند را وارد کار کرد.

وی با اشاره به ورود بازیگران جدید و غیر حرفه‌ای در حوزه بازیگری تصریح کرد: حضور بازیگران جدید و کم سابقه هم لازم است، اما نه وقتی که تعداد افرادی که در حوزه بازیگری تحصیل کرده هستند و در تئاتر فعالیت می‌کنند نادیده گرفته شوند، این افراد بسیار حرفه‌ای جلوی دوربین به ایفای نقش می‌پردازند، با این حال کمتر به کار گرفته می‌شوند و عموما شاهد حضور بازیگرانی هستیم که تازه کار بود و اطلاعات مناسبی نیز از این حوزه ندارند، این افراد به کیفیت تولیدات نیز لطمه می‌زنند.

دهقان با اشاره به اهمیت فیلم‌نامه خوب در ساخت یک سریال موفق ابراز کرد: یکی از شاخص‌های مهم ساخت و تولید یک سریال خوب وجود داستان و فیلم‌نامه مناسب است، چنانچه از داستان‌های خوب برای ساخت و تولید فیلم و یا سریال استفاده شود می‌توان درصد موفقیت آثار را بالا برد در عین حال باید توجه داشت که استفاده از عوامل حرفه‌ای برای ایفای نقش‌ها به‌عنوان عوامل تاثیرگذار بر بهبود تولیدات تلویزیونی موثر است.

وی از بازی در سریال جدید خود به نام «گیلدخت» خبر داد و خاطرنشان کرد: بزودی در سریالی به نام «گیلدخت» بازی می‌کنم که بخشی از ضبط آن در مناطق شمال کشور انجام شده، این سریال ۵۰ قسمتی است، نقش من در این سریال کاراکتر روحانی است که در زمان قاجار زندگی می‌کند و ماجرا‌های خاصی را با خود به همراه دارد. نقشی مثبت را در آن ایفا خواهم کرد، البته من همیشه تلاش کرده‌ام تا نقش مثبت و منفی را به صورت مساوی داشته باشم تا تعادل را حفظ کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است