مرکز پزشکی قانونی شهرستان باشت راه اندازی می شود


مرکز پزشکی قانونی شهرستان باشت راه اندازی می شود

گچساران - ایرنا- مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجوز تاسیس مرکز پزشک قانونی شهرستان باشت اخذ شده و تا پایان سال جاری راه اندازی خواهد شد.

به گزارش ایرنا،کامروز امینی روز شنبه در نشست هماهنگی راه اندازی پزشکی قانونی باشت اظهار داشت: با همکاری شهرداری باشت یک ساختمان برای راه اندازی پزشکی قانونی این شهرستان اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: مراحل اولیه جذب پزشکان و پرسنل این مرکز در باشت در حال انجام است.

هم اکنون پنج اداره پزشکی قانونی در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد شامل یاسوج، بهمئی، دهدشت، دوگنبدان و دنا فعالیت می کند.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد : دسترسی به پزشکی قانونی در همه شهرستان ها به ویژه مناطق سخت گذر به دلیل خطرات جاده ای ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

رئیس دادگستری باشت نیز در این نشست با اشاره به اینکه پزشکی قانونی یکی از زیرساخت های مورد نیاز پیگیری پرونده های قضایی است گفت: ایجاد این مرکز نه تنها برای انجام معاینات پزشکی بلکه برای اظهار نظر پزشک در اختلافات خانوادگی و خدمات پرشمار دیگر ضروری است.

رهام دیانتی افزود: هم اکنون مردم برای تهیه استعلام های پزشکی به شهرستان گچساران مراجعه می کنند که افزون بر صرفه هزینه باعث گرفته شدن وقت شهروندان و خطرات جاده ای نیز می شود.

شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد و در ۴۵ کیلومتری شهرستان گچساران قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حذف نام کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق