علاقه مندی جمهوری آذربایجان برای حضور در بازار سوریه


علاقه مندی جمهوری آذربایجان برای حضور در بازار سوریه

باکو – ایرنا – یالچین علی اف مدیر اجرایی مجمع همکاری جمهوری آذربایجان و کشورهای عربی گفت: شرکت های آذربایجانی علاقه مند به حضور در بازار سوریه هستند.

به گزارش روز شنبه خبرگزاری " آپا " جمهوری آذربایجان، علی اف با اشاره به این که در حال حاضر شرایط برای دسترسی کارآفرینان به بازار سوریه فراهم است، افزود : شرکت های آذربایجانی با توجه به این مهم علاقه مند به حضور در این بازار هستند.

وی افزود: اواخر ماه فوریه سال جاری (دهه اول اسفند ماه) همایش مشترک فعالان اقتصادی جمهوری آذربایجان و سوریه در باکو برگزار خواهد شد.

به گفته علی اف، در این همایش مشترک با حضور کارآفرینان سوری و آذربایجانی همکاری های دو طرف در حوزه های کشاورزی، صنعتی و بازرگانی بررسی می شود.

مدیر اجرایی مجمع همکاری جمهوری آذربایجان و کشورهای عربی همچنین اظهار داشت : برنامه ریزی شده است تا پایان سال جاری میلادی چند همایش مشترک بین جمهوری آذربایجان و کشورهای عربی از جمله مصر ، مغرب و نیز در اواخر سال جاری در یکی از کشورهای خلیج فارس برگزار شود.

مجمع همکاری جمهوری آذربایجان و کشورهای عربی در سال ۲۰۱۶ میلادی با هدف توسعه روابط تجاری و اقتصادی این کشور با کشورهای عربی تاسیس شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403