فاز 2 طراحی شهری اراضی پادگان لشکر 64 ارومیه تصویب شد


فاز 2 طراحی شهری اراضی پادگان لشکر 64 ارومیه تصویب شد

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: فاز 2 چارچوب طراحی شهری یکپارچه‌ اراضی پادگان لشکر 64 ارومیه، امروز در جلسه شورای‌عالی معماری و شهرسازی ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی به تصویب رسید.

محمدمهدی شهریاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح در جهت ارتقای سکونت و سرزندگی بافت مرکزی شهر ارومیه نقش بسزایی ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: در فاز دوم این طرح، جزئیات کامل فضاهای سبز، پارک موزه‌ها، بخش‌هایی از فضا که نیاز به نگهداری و مرمت دارند و قسمت‌هایی که با رویکرد جدید مسکونی طراحی شده‌اند، مشخص شده‌است.

وی اظهار داشت: به زودی با تعیین سازمان اجرایی، طرح با مشارکت اداره‌کل راه و شهرسازی استان، مدیریت شهری و ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد مرحله‌ عملیاتی می‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: کلیات طرح یکپارچه‌ اراضی پادگان لشکر ۶۴ ارومیه در فاز نخست تدوین و به تصویب شورای‌عالی معماری و شهرسازی ایران رسیده‌است.

به گزارش ایرنا، این اراضی به عنوان یکی از قلمروهای عمومی شهری در پیوند با هویت فرهنگی و بافت تاریخی شهر ارومیه مطرح است و ساماندهی اراضی در چهارچوب ضوابط و مقررات، سطوح و تراکم مصوب شورای‌عالی معماری و شهرسازی انجام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت