انتقام سختی از نیروهای آمریکایی گرفته شد


انتقام سختی از نیروهای آمریکایی گرفته شد

بازیگر سریال «معمای شاه» گفت: انتقامی که از نیروهای آمریکایی گرفته شد، انتقامی سخت بود، اما آن‌ها همچنان باید منتظر انتقامی سخت‌تر باشند.

به گزارش مشرق، بهمن دان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ، پیرامون شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گفت: در ابتدا این را یادآور شوم که شهادت آرزوی همیشگی سردار بود، وی همواره در صحبت‌های مختلف خود از آرزوی قلبی‌اش برای پیوستن به جمع شهدا خبر می‌داد و به نوعی به خواسته همیشگی خود رسید.

وی در همین راستا ادامه داد: به شهادت رساندن سپهبد شهید قاسم سلیمانی از سوی آمریکا اشتباه بزرگی بود، شخصاً به شدت از این اتفاق ناراحت شدم و می‌دانم که تمام مردم ایران نسبت به این اتفاق غمگین هستند، متاسفانه ما یکی از بزرگترین مردان ایران را از دست دادیم.

بازیگر سریال «معمای شاه» سپهبد شهید قاسم سلیمانی را فرمانده‌ای بزرگ خواند و افزود: سردار سلیمانی بزرگترین فرمانده منطقه بود، وی بیش از بیست سال در مناطق مختلف خاورمیانه حضور داشت و به نوعی هیچکس به اندازه وی با این مناطق آشنا نبود. به همین واسطه همواره دشمنان ترس زیادی از حضور این سردار امنیت در منطقه داشتند.

وی در همین رابطه اضافه کرد: من واقعا نمی‌دانم غم خود از این اتفاق را چگونه بیان کنم، از نظر من سپهبد شهید قاسم سلیمانی یکی از بزرگترین مردان منطقه بود که جایگزین کردن وی کار بسیار سختی است، کاری که شاید سال‌ها به طول بینجامد، اما جای خوشحالی است که این کشور سراسر جوانانی است که هر کدام ادامه دهنده راه سلیمانی‌ها هستند.

دان پیرامون انتقامی که از نیروهای آمریکایی گرفته شد خاطرنشان کرد: انتقامی که از نیروهای آمریکایی گرفته شد، انتقامی سخت بود، اما آن‌ها همچنان باید منتظر انتقامی سخت‌تر باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...