آغاز فاز دوم مناسب سازی سراهای محلات منطقه 19 برای افراد کم توان


آغاز فاز دوم مناسب سازی سراهای محلات منطقه 19 برای افراد کم توان

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 گفت: فعالیت شناسایی اقدامات مورد نیاز برای مناسب سازی سراهای محلات منطقه 19 در حال انجام است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن فریدی با اشاره به آغاز فاز دوم مناسب سازی سراهای محلات این منطقه برای افراد کم توان و معلول افزود: در مرحله نخست اجرای فعالیتهای کمیته مناسب سازی در این منطقه، سرای محله شهید کاظمی مناسب سازی شده است که طی ایام دهه فجر افتتاح می شود.

وی ادامه داد: احداث رمپ در ورودی ساختمان سرای محله، نصب میله های دستگرد در سالن و آسانسور، نصب تابلو راهنمای طبقات به خط بریل و حسگر کف زمین ویژه نابینایان از اقداماتی است که برای مناسب سازی سرای محله شهید کاظمی صورت گرفت.

همچنین طی این فعالیت ضمن مناسب سازی ورودی سرا و هدایت کفپوش نابینایان در پیاده رو، تابلوی پارک ویژه معلولان و فلز یو شکل برای پل ورودی سرا نصب شد.

فریدی دسترسی عادلانه همه اقشار جامعه به خدمات اجتماعی و فرهنگی را در راستای تحقق شعار «تهران شهری برای همه» از اهداف مهم مناسب سازی سراها دانست و بیان کرد: در همین راستا فاز دوم مناسب سازی سرای محلات کلید خورده و در مرحله شناسایی اقدامات مورد نیاز سراهای محلات برای مناسب سازی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا