الزامات زیستی پدافند غیرعامل در صنایع غذایی اجرایی شود


الزامات زیستی پدافند غیرعامل در صنایع غذایی اجرایی شود

تبریز-ایرنا- مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: الزامات زیستی پدافند غیرعامل باید در صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی اجرایی شود.

محمدباقر آقایی روز شنبه در جمع اعضای انجمن صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی استان، از این انجمن درخواست کرد تا همراهی و همکاری های لازم با قرارگاه زیستی مجموعه پدافند غیرعامل استانداری را داشته باشد تا آسیب‌ها و تهدیدات زیستی کارخانه ها و واحدهای تولیدی شناسایی شود.

وی با تاکید بر حساسیت موضوع صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی اجرای دقیق الزامات زیستی در این حوزه حساس که با جان انسان‌ها در ارتباط است را خواستار شد.

آقایی اظهار داشت: راهکارهای ارایه شده توسط کارشناسان پدافند غیرعامل باید به طرح و سناریو تبدیل شده و جهت ایجاد آمادگی و ارتقای سطح پایداری، امنیت و مصونیت به صورت رزمایش در واحدهای صنایع غذایی اجرایی شود.

وی آمادگی کامل اداره کل پدافند غیر عامل استانداری آذربایجان شرقی برای برگزاری دوره های آموزش تخصصی در حوزه زیستی و بیوتروریسم برای مسوولان فنی و کارکنان کارخانه های صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی را اعلام کرد.

دبیر انجمن صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی استان نیز در این نشست رعایت الزامات پدافند غیر عامل در تمامی تولیدات و محصولات غذایی، بهداشتی و دارویی را مهم قلمداد کرد.

محمد جعفری آمادگی انجمن را برای همکاری با اداره کل پدافند غیر عامل جهت مصون سازی محصولات از هرگونه آلودگی اعلام کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی